sobota 3. května 2014

Oblíbenci | Duben 2014

Přijde mi, že duben byl na blogu trošku slabším měsícem, ale jinak jsem si duben náramně užila. O tom si, ale popovídáme třeba někdy jindy v nějakém jiném článku a né teď v dnešních oblíbencích za duben.

1) Oblíbený blogger / YouTuber
Bohužel, tenhle měsíc jsem neměla žádný objev a zůstala jsem u svých stálic.

2) Oblíbený seriál / film
Už asi třetí měsíc za sebou musím napsat, že jsem neměla čas ani náladu. Je to už trapný, ale je to pravda.

3) Oblíbená písnička
Jeden můj kamarád mi poradil, ať si poslechnu Motionless in White a mě se od nich hrozně zalíbila písnička America. Předem upozorňuju, že je to scream! Jinak jsme si klasicky jela celej měsíc Marilyna Mansona.


4) Oblíbený produkt na tvář
V Sephoře jsem dostala vzoreček jejich báze pod makeup a strašně jsem si ji zamilovala a jen co budu moct, tak běžím pro plné balení, protože je vážně úžasná. Pak sem nemůžu nedat Catrice Camoflage cream o kterém se ještě dočtete, ale zatím na něj pěju jenom chválu.


5) Oblíbený produkt na oči
Šedé Color Tattoo, které ještě nedávno bylo přešlap se stalo tento měsíc moje oblíbené jakož to báze pod černé stíny, které jsem nosila v dubnu jak blázen, takže tohle byl můj spolehlivý pomocník, protože pokud si pamatujete, tak mě zklamala pouze barva.



6) Oblíbený produkt na rty
Myslím, že jsme to všichni čekali... Rimmelácká Cutting Edge byla u mě tenhle měsíc láskou a to asi všichni víte a myslím, že se o ní ani nemusím moc rozepisovat.





7) Oblíbená pečující kosmetika
Hodně jsem si oblíbila tonikum od Clean&Clear, protože mi skutečně pomáhá, jediné co bych mu mohla vytknout jen to, že vysušuje, ale jinak jsme s ním strašně spokojená.


8) Oblíbený lak na nehty
Můj oblíbený lak je pro tenhle měsíc Essence ze staré řady odstín 46 Wake up! Je to krásná zářivá letní barva a je prostě bombová!



9) Objev měsíce
Je to tu! Colossálka je v objevech! Konečně jsem si našla způsob jak z ní vycucat maximum a i když mám i lepší řasenky, tak můžu říct, že tahle je vážně dobrá.


10) Přešlap měsíce
Opět tu němám nic a jsme za to ráda.. :)

Tak to by bylo všechno z oblíbenců. Taky jste si duben tak užili? Těšíte se na léto?

Žádné komentáře:

Okomentovat