úterý 6. května 2014

Rozbitý foťák, pauza, komplikace...Končím?

Nepřicházím zrovna s dobrými zprávami, ale musím vám to říct a nemůžu to nechat bez vysvětlení a jít pryč, takže dneska vám objasním současnou situaci, která není asi moc šťastná, ale zasloužíte si to vědět.

Mám rozbitý foťák! Spadl mi omylem na zem a už nezaostřuje, nejde zasunout objektiv a asi se v tom objektivu něco stalo a prostě nefunguje jak má a fotí jen rozmazaně. Jistě asi víte, že foťák je pro mně neuvěřitelně potřebná věc k tomu, abych mohla psát blog a prostě odchodem foťáku se mi to celé komplikuje. Na nový teď bohužel nemám a bez fotek blog fakt moc dělat nejde. Tedy pokud jde o můj blog a obecně to na beauty blozích bez fotek nejde.

Další věc je to, že ve škole nemám teď zrovna super známky a do konce roku už moc času není a já to musim nějak vytáhnout, protože přece jen osmička je celkem důležitá třída. Navíc mám teď docela dost kamarádů a prostě osobní život je vždycky před blogem. Navíc ty kamarády mám moc ráda a ráda s nimi trávím čas, protože jsou to vážně báječný lidi a prostě chci s nimi hodně být.

Teď taky hodně blog zanedbávám a nemám moc času na články a nemám ani nápady o čem články psát a myslím, že podle toho taky články vypadají a to já prostě nechci...

S blogem zatím nekončím, ale dávám si od něj pauzu. S blogem se toho hodně změnilo a blogování mě fakt bavilo a baví, ale bohužel nemám teď ani prostředky, čas ani náladu na to teď blogovat dál. Doufám, že se mi poštěstí se k blogu vrátit, protože kosmetika a blogování je opravdu má velká záliba.

Takže si dávám pauzu a nevím na jak dlouho, ale nekončím úplně a doufám, že se sem ještě vrátím ;) Mám vás ráda <3 :*

Žádné komentáře:

Okomentovat