čtvrtek 23. ledna 2014

Moji oblíbení YouTubeři a bloggeři

Dnes mi bude ctí představit vám své oblíbené YouTuberi a bloggeri. Na YouTube mám v odběrech mnohem více lidí, ale ty co tu uvidíte jsou moji nejoblíbenější u kterých vždycky nedočkavě čekám na video a taktéž i bloggeři u kterých nedočkavě čekám na článek. Nebudou tu ovšem jenom beauty bloggeři a YouTubeři, ale i něco z jiného soudku. To si, ale přečtěte dál.


Beauty

GetTheLouk
Kdo by neznal Lou z GetTheLouk. Podle mě je to nejznámější česká YouTuberka a bloggerka. Někdo o ní říká, že je nafoukaná, ale já si to nemyslím, protože všichni se měníme a tak už to prostě je. Podle mě se Lou umí dokonale líčit a svých skoro 40 000 odběratelů si zaslouží a zaslouží si jich ještě víc. Je mojí největší makeupovou inspirací a naprosto ji zbožňuju


Petra Lovely Hair
Druhý podle mě nejznámější česká bloggerka a YouTuberka, která to má dokonce potvrzené cenou Blogerka roku 2013. Péťu mám taky moc ráda, protože nedělá jenom makeupová videa, ale i taková ty tématická kecací. Líčit se umí taky nádherně a zbožňuju její eshop.


Anush93
Anush určitě taky znáte. Nemá sice na YT moc odběratel, ale její videa jsou skvělá a má strašně příjemný hlas, který se dobře poslouchá. Mám strašně ráda její kočičí tutorial a kdo se na ní nekouká tak určitě začněte.


Petra Kopolovičová
Péťa se mi strašně dobře poslouchá, protože má úžasný hlas a nádherně zpívá :3 Příjde mi, že umí strašně dobře recenzovat produkty a že vám je zrecenzuje tak dokonale, že hned víte jestli je koupit nebo nekoupit.


Makyna016
Maky je pro mě taková ''liberecká reprezentantka'' a jsem za to ráda, že nějaká YouTuberka je z Liberce, protože mi Liberec přijde jako takové méně známe město a je to škoda. Maky je a svůj věk dobrá a myslím, že má před sebou velkou budoucnost a z jejího videa Draw My Life můžete vidět, že to neměla lehké.


Nici Koderová
Nici je další ''liberecká reprezentantka''. Nici je na YouTube celkem chvilku a už má skoro 20 000 odběratel a myslím, že jich bude mít ještě víc. Její videa mi přijdou pěkná a mám jí moc ráda.


Teri Blitzen
Teri je na YT taky známá a její videa mají úroveň a kvalitu. Líbí se mi, že mluví o dražší i levnější kosmetice a má hezká intra a celkově jsou její videa kvalitní.


TheTeenGirlLooks
Anet byla první mladá YTberka co jsem začala odebírat. Na jejích videích se mi líbí to, že jsou taková hodně teenagerovská jestli chápete. Mám jí ráda, ale občas mi vadí, že není delší dobu video, ale vím co to obnáší a tak jí to nemám za zlé.


Ordinary Life
Rendy je podle mě nejlepší bloggerka, která nemá YouTube a na jejích článcích je vidět, že kosmetice opravdu rozumí a vyzná se v ní. Její články mají úroveň a je to můj bloggerský vzor a jednou bych to chtěla dotáhnout tak daleko jako ona.  


Beauty and Cosmetic CZ
A moje oblíbená Naty. Sleduju jí jako bloggerku už dlouho a i když už teď na blog moc nepřidává jsem ráda,že někdo jako ona je. Jistě víte, že jsme spřátelily blogy a díky tomu jsme si začaly psát na Facebooku a jsem strašně ráda, že jsem jí mohla poznat.


All about..

Lenča & Myška
Lenču a Myšku znáte asi taky díky Makyně016. Miluju jejich filmy a jejich poslední byl extra dokonalý. Točí taková ta ''All about'' videa. U mě jasně vyhrávají filmy a sérii Lama.


Zrzka11
Podle mě úžasná a dokonalá slečna. Má blog už 6 let a je v blogování vážně dobrá. Umí skvěle fotit a její články, ať už je to deníček, DIY nebo nehty. Určitě se na její blog koukněte.


Vlogy, gaming apod.

Ati
Teď teda to něco z jiného soudku. Atiho asi moc z vás znát nebude, ale určitě se na něj podívejte, protože má zajímavě udělaná vide. Ati je hlavně vloger a na jeho videech je úžasné jak je má sestříhané a mě hrozně baví.


GogoManTv
A teď upřímně, řekněte mi kdo nezná Goga?! V době kdy byla taková ta Gogo mánie tak jsem ho moc nemusela, ale jakmile tahle mánie skončila tak jsem si ho strašně oblíbila a vždycky mě pobaví. Jistě víte, že je to jak vloger tak letsplayer. Vždycky mi zvedne náladu a přála bych mi ten milion odběrů a ještě víc. 


Zdochliakk
Zdochliakk není moc známí lets player, ale jeho videa jsou skvělá. Získal jsi mě serií Last Of Us a dále mě strašně bavil Beyond: Two souls, ale má strašně zvláštní a příjemný hlas. Pokud máte rádi lets palyeri tak se na něj koukněte.


Tak co? Máme něco společného?

2 komentáře:

  1. Upřímně si mě neskutečně potěšila :33 Vůbec bych to nečekala ♥ Děkuju moc ♥♥♥

    OdpovědětVymazat