sobota 11. ledna 2014

Wishlist | Leden 2013

Říkala jsem, že chci nakupovat podle wishlistu a tak je tady. Neberte to co v něm uvidíte tak, že si všechno v ten měsíc koupím, protože tolik peněz nemám, ale budu wishlist vždy po měsíci aktualizovat a vyřazovat z něj položky, které mě buď omrzí a zjistím, že je vlastně tolik nepotřebuju a nebo jsem si je už koupila.

Catrice Camouflage cream
První položkou na mém wishlistu je už docela známý Camouflage cream od Catrice. Doma mi začínají korektory docházet a tak si budu muset nějaký koupit a jelikož je tak chválený tak proč ho nevyzkoušet?


Rimmel Match perfection
Ráda bych do své sbírky přivítala další makeup a padl mi do oka tenhle od Rimmelu, který teda není žádnou novinkou, ale přijde mi takový sympatický i když to zní divně.


Clinique Chubby stick
Dřív mě ''Chubíci'' moc nebrali, ale teď se mi jich nějak zachtělo, ale pořádně vlastně nevím, který odstín. Lákají mě i přes tu cenu, kterou mají. 


Sleek I-Divine Candy
Vím, že jí vlastně ani nutně nepotřebuju, ale uznejte není ta paletka nádherná? Mám doma Oh So Special a zamilovala jsem se do ní, ale zjišťuju, že doma nemám moc barevných stínů ani paletek a tahle je božská.


To by snad jako wishlist za leden mělo stačit, protože momentálně nemám peníze a nevím, kde bych jich tolik vzala, takže zatím to stačí. Zajímalo by mě jestli někdo taky takhle nakupujete. Nicméně si užívejte víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat