sobota 18. ledna 2014

Dermacol Volume Mania mascara


Kdo mě sleduje pravidelně asi ví, že jsem k Vánocům dostala řasenku od Dermacolu Volume Mania. Musím říct, že od doby co jí mám jsem jí skoro nedala z ruky. Opravdu se stala mou velkou oblíbenkyní a myslím, že jí ještě nějakej čas budu mít na prvním místě, ale proč tomu tak je se dozvíte.


Když mi mamka volala z DMka, jestli bych jí nechtěla společně s bází tak jsem si řekla, že teda ta báze by byla fajn, ale že řasenek mám dost no, ale nikdy se neztratí, takže jsem teda řekla, že jo. To jsem ovšem ještě netušila jak skvělá bude.


Řasenka má pěkný lesklý růžový obal. (Proto tak přesvícené fotky a taky kvůli světlu) Ten se mi moc líbí a působí skvěle. Řasenka má na sobě napsáno absolute black a černá vážně je. Kartáček má tahle kráska velký o kterém jsem si ze začátku myslela, že to bude taková ta normální řasenka žádný zázrak.


Jenže štětinky kartáčku jsou umělé a já miluju řasenky s umělými kartáčky a co je umělé to je moje. S kartáčkem mě mile překvapila, ale ještě tu byla otázka jaký bude výsledný efekt. Výsledný efekt, který umí je prostě božský a přijde mi, že umí všechno co chci. Podle mě řasy krásně prodlouží a natočí. Na fotce to bohužel nevypadá tak jako ve skutečnosti, ale kdyby jste to viděli na živo budete vědět o čem mluvím.



Na to, že na tom oku, na kterém je řasenka vyfocená mám úplně na prd řasy tak řasenka ani moc neslepuje, ale to bych to bohužel nesměla vyfotit na tomhle oku.

Máte jí někdo doma?
Příjde vám taky tak božská nebo ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat