čtvrtek 30. ledna 2014

Sleek I Divine Oh So Special paletka

Kdo četl článek co jsem dostala k Vánocům tak určitě nepřehlédl paletku od Sleeku. Upřímně jsem si ji chtěla koupit už dlouho, ale pořád jsem to odkládala a to byla chyba. Na tyhle paletky jste slyšeli jistě už hodně chvály jako já a tak jsem se o tom chtěla přesvědčit a jak to dopadlo už si přečtěte.


Původně jsem si chtěla pořídit paletku Au Naturel, ale pak jsem si řekla, že mám neutrálních stínů dost a že by to chtělo do sbírky víc barviček, protože teď zjišťuji, že když si chci udělat třeba modré líčení tak nemám jak, protože doma nemám žádnou modrou a když už nějakou najdu tak je to nějaká, která vlastně ani není pigmentovaná.


Proto jsem se rozhodla pro tuhle, která v sobě sice nemá nějaké bláznivé barvy, ale není to jen neutrální nuda. Sleek mě navíc láká už nějakou dobu a tak jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet. Po zkušenosti s touto paletkou přemýšlím o tom, že si za vysvědčení osvojím i Candy, ale pojďme se podívat na zoubek téhle.


Vezmu to od vrchu. Paletka má černý matný obal s lesklým nápisem Sleek. Uvnitř paletky je velké zrcátko přes celou vrchní stranu obalu, které je podle mě skvělý nápad, protože když někam jedete tak máte paletku i zrcátko ve kterém se nalíčíte. Uvnitř ještě, jak je zvykem, byl takový ten klasický aplikátor co je vždycky v paletkách, ale ten já nepoužívám, takže už se někde válí.


Paletka obsahuje 12 stínů z toho 7 matných a 5 třpytivých. Prvních šest stínů v paletce je slazených do růžových, fialových a oranžovo žlutých tónů a je taková teplá a veselá. Za to druhá část je slazená do hnědých, černých, modrých a vínových tónů a je zase taková tajemná, sexy a elegantní. Když se nad tím tak zamýšlím tak je to paletka, která vystihuje obě dvě mé já. První půlka je to roztomilé cite stvoření a druhá je ta temná strana, která se ničeho nebojí.



Přesuňme se, ale už k tomu jak je na tom s výdrží atd. a nerozebírejme mé myšlenkové pochody. První věc co asi každého zajímá je pigmentace. Pigmentace je u těchto stínů velice dobrá a není to jako u MUA paletky, která má pigmentované jenom třpytivé stíny a matné vůbec. Sleek má pigmentované jak třpytivé tak matné a to co mě nejvíc potěšilo je matná černá, která je opravdu černá a ne šedá.


Výdrž mají stíny taky velice dobrou. Nevím sice kolik hodin, ale spočítejme si to. Namaluji se v 6:30 ráno a večer se odličuji přibližně kolem 22:00 takže to máme 15 hodin a 30 minut. To je podle mě úžasná výdrž na to kolik paletka stojí, ovšem tohle je výdrž s primerem. Jenže když dají patnáct hodin s primerem tak osm bez něj dají s jistotou taky.


Všechny stíny z této paletky mám samozřejmě moc ráda, ale mám mezi nimi i své favority. Mezi mé oblíbené stíny se řadí Gateau, krásná fialová barva se stříbrným odleskem, která je krásná přes celé víčko. Dále je to Boxed, který jsem si strašně oblíbila na vyplňování obočí a používám ho každý den a bez něj už moje obočí není ono. Pak je tu Celebrate, barva, kterou jsem dlouho chtěla a nakonec Noir ke které jsem se už vyjádřila.

Sleek bohužel koupíte pouze na internetu, ale když se to tak vezme, tak u nás už je docela běžně na eshopech k sehnání například TADY a TADY. Paletky jsou k sehnání vždy do 300,- Kč a myslím si, že když si to rozpočítáte, tak za jeden stín platíte 25,- Kč a to podle mě za stín takové kvality je málo. 

Máte už nějakou Sleek paletku doma?
Jakou? A jestli ne, plánujete nějakou koupit? 

Žádné komentáře:

Okomentovat