sobota 25. ledna 2014

MakeUp | Girl in black robe

Ráda zkouším takové ty odvážné a šílené makeupy a když mám zrovna chuť namalovat se podle nějaké celebrity a chci aby to bylo odvážnější a šílenější napadne mě Lady Gaga. Říkejte si na ní co chcete, ale ona je dokonalá. Dokonale zpívá a má originální styl a její makeup je přesně to co potřebujete k vyblbnutí. Pro tenhle makeup mi byla písnička Paparazzi.


Hlavní bod mé inspirace byla scéna na konci, kde je Gaga v Mickeymousím obleku a má tam naprosto dokonalé černé matné rty a černé oči. Ten den jsem si ráno namalovala linky a orámovala jsme oko černou tužkou. Když jsem pak přišla domů chytla mě má makeupová chvilka a tak jsem šla tvořit.


Začala jsem si kreslit černé rty podobné právě těm co měla Lady Gaga. Samozřejmě, že nejsou tak dokonalé jako měla ona, ale byl to spíš jen pokus, protože se mi vážně moc líbily. Když jsem rty domalovala, tak jsem si řekla, že je škoda je hned odlíčit a nemít na ně žádnou vzpomínku.


Tak jsem tedy vzala foťák a šla se vyfotit. Zkoušela jsem se vyfotit i tak jako byla v klipu ona, ale nepovedlo se mi to. Po pár neúspěšných pokusech vyfotit se jako Gaga jsem to vzdala a vyfotila jsem se v nějakých pózách, které mi k tomu seděly.


Z nějakých asi 30-ti fotek mi zbylo konečných 7, které jsem samozřejmě upravila ve Photoshopu, abych zvýraznila tu černou na rtech a obočí, protože mi přijde dokonalá. Černá je pro mě elegantní a sexy barva, která v sobě má i trochu toho rebelství a není třeba bát se jí nosit a proto jsem jí ještě zvýraznila. 


Název ''Girl in black robe'' mě napadl čirou náhodou ve spojitosti s tou černou. Pokud nevíte co to znamená, dejte si to do překladače, protože kdybych to prozradila článek by pro mě ztratil  veškerý smysl, který pro mě má a nebylo by to ono. 


Chápu, že když se to líbí mě tak se to nemusí líbit všem a není to asi každého styl, ale musela jsem se s vámi o tohle líčení podělit, protože pro mě má jistý význam svobody a rebelství, které v sobě každý z nás má, ale jde o to přijít na to jak ho vyjádřit a u mě je to právě takovýmto způsobem. 


Určitě mě zajímá váš názor na tohle líčení a jaký je váš způsob vyjádření svobody a rebelství, jestli je to nějaké líčení, outfit, nějaký doplněk, boty na vysokém podpatku, klínu či třeba jen výrazná rtěnka?

Žádné komentáře:

Okomentovat