sobota 4. ledna 2014

Nákupy | Prosinec 2013

Než se pustím do nákupů tak bych asi měla začít takovou novinkou, která bude s nákupy dost souviset. Rozhodla jsem se, že letos začnu hodně šetřit a budu nakupovat spíše podle mého wishlistu na který se můžete taky těšit. Chci si totiž koupit nějakou dražší kosmetiku, kterou z jednoho kapesného nekoupím, tak aby mi ještě něco zbylo. Nepředpokládám, že si kromě věcí z wishlistu nekoupím ještě něco mimo, protože se znám, takže o nákupy vás neochudím, ale možná nebudou každý měsíc. No, ale pojďme na ty prosincové.


Moje pleť se v poslední době dost zhoršila a to měl být asi signál, že se o ni mám začít víc starat. Měla jsem ještě nějaké slevy do DMka a byla tam i sleva na Clean&Clear a tak jsem si pro něco zašla. Chtěla jsem si koupit gel a peeling a gel jsem si vybrala takovýhle zelený od Clean&Clear. Měl by pronikat hluboko do pórů a čistit tedy pleť hloubkově. Když ho dáte na pleť vytvoří jemnou pěnu a chladí. Čistí dobře, ale vadí mi jeho parfemace. Tenhle gel voní jako Jar a není to zrovna nějak pěkná vůně, ale jestli vážně pomáhá tak to přežiju. Stál mě asi 80,- Kč s 50% slevou v DM.


Peeling jsem si vybrala taky od Clean&Clear a tohle je řada Morning energy. Zase čistí dobře, ale zvláštně voní. Cítím v tom snahu o vůni pomerančů, která se moc nevydařila, ale zase platí, že pokud to pomáhá tak se přes parfemaci přenesu. Obsahuje takové malé oranžové a bílé ''kuličky'' a není moc hrubý, takže je na pleti příjemný. Opět stál asi 80,- Kč s 50% slevou v DM.


Od té doby co jsem si barvila vlasy tak jsem je měla hrozně suché a nešlo s nimi nic dělat. V DMku jsem našla v regálech u šamponů tuhle noční péči od Dove. Máte si to dát na noc do vlasů a ráno by měli být připravené k úpravě. Je pravda, že ráno jsou vlasy o něco lepší, ale nečekejte zázraky, ale pokud máte vlasy jen mírně zničené tak vám to bude fungovat určitě dobře. Tuhle péči seženete za 119,- Kč.


Když jsme byli nakupovat v Kauflandu tak mě tam zaujala tahle maska od Freemana s okurkami. Normálně mě masky neberou, ale tahle je slupovací a musím říct, že mě nehorázně baví to slupovat. Nevím co bych k vám k ní řekla. Dojděte se na ní podívat. Já ji koupila v Kauflandu, aledá se koupit snad i jinde a mě stála 109,- Kč.

Takže to by byli nákupy za Prosinec 2013 a teď je na čase začít si zvykat na to, že se bude psát 2014. Kdyby jste někdo chtěl jít do toho nakupování podle wishlistu se mnou, tak mi napište do komentářů. Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat