čtvrtek 16. ledna 2014

TAG | I love Drugstore makeup

Po delší době přicházím s TAGem. Pro dnešek jsem si vybrala TAG, který se jmenuje I love Drugstore makeup a je to vlastně o drogerkové kosmetice a to je podle mě docela zajímavé. Je to 7 otázek a tenhle TAG není nový, ale už je trochu starší minimálně 2 roky. No nechci to okecávat a pustím se do toho.

1) Oblíbená značka drogerkové kosmetiky?
U mě jasně vyhrává Maybelline, Rimmel, Catrice a Dermacol.

2) Oblíbený produkt na obličej/oči/rty?

Obličej: Na obličej za mě určitě vyhrává makeup od Alverde o kterém jste už slyšeli a víte, že ho naprosto miluju a nebyla bych to já, kdybych sem nevtlačila Stay Matte od Rimmelu.


Oči: Od Vánoc se mím velkým oblibencem stala báze pod oční stíny od Dermacolu. Ano jste u mě na blogu takže tu nechybí ani Color Tattoo od Maybelline a linky od Catrice.


Rty: Na to, že Miss Sporty obecně nemusím tak tyhle lesky Miss Coctail jsou dobré a mám je ráda. Pak tu nechybí balzám od Balei a jako zástupce rtěnek je tu Color Whisper od Maybelline a černé rtěnky od Essence.


3) Nejméně oblíbený produkt?
To co uvidíte na obrázku neberte tak, že bych Essence nesnášela a byla proti ní zaujatá i já jsem s Essence začínala a mám jí ráda, ale tyhle produkty jsou na dvě věci. První od Essence jsou tu klasické linky v peru, které mi nesedí vůbec a potom klasické rtěnky. Promiňte, ale od té doby co znám ty černé tak ty normální nechci. Pak paletka Sun Club, která má snad nejhorší pigmentaci co jsem zažila a nakonec šílený BB od Miss Sporty, které si nekupujte.


4) Jaký je podle tebe výhodný nákup z drogerie?
Podívejte se na obrázek :)


5) Produkt, který je podle tebe předražený?
Já to beru spíš na značky a to bude L'Oreal a Max Factor.

6) Ukaž nám nějaké dupes (dvojníky) dražších produktů!
Co tak přemýšlím tak doma snad žádného dvojníka nemám, kromě paletky od MUA, ale tak ta u nás v drogeriích není.

7) Produkt, okolo kterého je často humbuk a nestojí za to?
Podle mě jsou to linky od Maybelline. Neříkám, že jsou špatné, ale zas tak úžasné taky nejsou a pak Dermacol Lip Seduction, které nemá být prý moc suché konzistence, ale mě přijde suchá dost a červená řada je podle mě lepší.


Takže to by jsme se dohrabali na konec. Neberte nic tak, že něco odsuzuji, ale brala jsem věci z vlastní zkušenosti a to, že mě se něco nelíbí neznamená, že vy to nemůžete mít rádi. Je to čistě věc názoru a představy. Pokud chcete tak TAG udělejte ráda se na něj kouknu.

Žádné komentáře:

Okomentovat