úterý 14. ledna 2014

Essence štětce ano či ne?

Dneska se podíváme na zoubek štětcům od Essence, které jsou podle mě na drogerkové štětce docela kvalitní, ale nemohu říct, že jsou nejlepší, protože jsem samozřejmě nevyzkoušela všechny štětce. Myslím si, že tyhle štětce za to stojí. Ukážu vám jenom 5 štětců, které jsou podle mě takový základ, protože jiné štětce třeba jsou jen dočasně jako třeba ten na pigmenty, který z regálů zmizí a taky kabuki štětec o kterém nevím jak dlouho bude, ale ukážu vám jen takové ty nejpotřebnější.


Začnu tímhle plyšáčkem na pudr. Už podle toho jak jsem ho nazvala je vám asi jasné, že je krásně jemný. Essence štětce na obličej prostě umí udělat tak aby za 80,- Kč byly krásně jemné a příjemné. Po jemnosti ovšem přichází průměr nebo poloměr (?) štětce, který by mohl být větší, ale vzhledem k tomu, že samotný štětec má asi 12,5 cm tak to stačí. 


Pudr s tímhle štětcem není problém nanést i když je dost plochý. Hustý je tak průměrně k drogerkovým štětců. Není to žádná sláva, ale nestěžuju si. Myslím, že pokud s makeupem začínáte a nechcete si hned do začátku koupit nějaké drahé štětce tak tyhle stačí.
Body: 9/10


Štětec na tvářenku je na tom podobně jako ten na pudr. Je to štětec zkosený, protože ty jsou podle mě na tvářenku nejlepší, protože dobře přilnou k tváři. Opět je krásně jemný a heboučký. S průměrem by to zase mohlo být lepší, ale tak není to nejhorší.


Jediné co mi přijde je to, že každá tvářenka mi s ním zatím prášila, ale to se dá přežít, protože toho není moc. Cena je zase 80,- Kč a moje slova se opakují, pokud jste začátečník tak vám to stačí. Délka je zase asi 12,5 cm.
Body: 9/10


Essence umí štětce na oč, ale štětce na oči ji už moc nejdou. Řekla bych, že je to dokonalý opak e.l.fu. Tenhle štětec na oční stíny, ale seženete za 40,- Kč takže ani žádnou velkou kvalitu nečekáte. Štětiny mi přijdou takové jako moje vlasy, protože jsou takové suché a pichlavé, ale nelekejte se, nepíchají moc. Nejsou spíš tak strašně jemné, ale jinak nejsou špatné.


Stíny s nimi zase trochu práší, ale nic dramatického. Tyhle štětce už jsou normální délky 15 cm. Štětiny jsou zastřižené rovně a nepadají. V poměru cena výkon je to skvělý štětec, protože stojí to co stojí.
Body: 8/10


Tenhle štětec se vám může zdát, že je na blending, ale není. Je to spíš takový crease brush se kterým se vykresluje, protože není zas tak huňatý a s tím souvisí i to, že zase není nijak jemný štětec jako ten na stíny.  


Ve stojanech ho najdete jako Smokey eye brush za 40,- Kč. Zase musíte brát poměr cena výkon. Vykresluje se s ním fajn a když chcete tak s ním taky něco ''vyblendíte''
Body: 8/10


Tenhle štětec na linky je nejlepší co jsem kdy vyzkoušela. Na linky používám jen tenhle a žádný jiný. Ten co je u linek od Maybelline se může jít vycpat, protože oproti tomuhle je to hrozný štětec. S tímhle se kreslí linky nejlíp na světě, protože je tenký a tím jak je zkosený se s ním skvěle dělají ''ocásky''.


Zase stojí asi 40,- Kč a za tu cenu je naprosto úžasnej a myslím, že na něj jen tak nějaký štětec z drogerky nevyrovná. Pokud žádnej doma nemáte jděte do tohodle. 
Body: 10/10

Jak vidíte tak všechny štětce dopadli dost dobře na drogerkové a jak říkám pokud začínáte tak jsou to výborní první pomocníci. Jestli doma žádné štětce nemáte tak si pro ně dojděte. Zajímalo by mě jaké s nimi máte zkušenosti vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat