úterý 21. ledna 2014

Dětské rty s Maybelline Baby Lips

Jistě jste už slyšeli o těchto tak zvaných zázracích na rty, které nesou jméno Baby Lips. Všichni víme, že jsou to pigmentované balzámy od Maybelline, které u nás nejsou samostatně k sehnání, ale nedávno se u nás objevily v balíčku s řasenkami. Ke mě se tenhle balíček dostal na Vánoce a od té doby jsem tyhle zázraky testovala.




Nejdřív bude nejlepší uvést na pravou míru v jakém stavu jsou mé rty. Mé rty nejsou nějak extrémně suché, ale musím je aspoň 3x denně namazat balzámem, aby se pravidelně hydratovali a třeba když mám rtěnku tak, aby se zregenerovali. A jak to je s Baby Lipsem?


Můj Baby Lips, který je mimochodem v odstínu Pink Punch tuhle práci zvládá skvěle. Rty si namažu ráno a pro dobrý pocit i odpoledne a mám krásně jemné rty bez jakýkoliv nedostatků. Skvěle hydratuje a nevím co bych mu vytkla.


Jak vidíte na fotce pigmentace je jen lehká a na rtech skoro není vidět. Rtům dodá jen lehký růžový nádech a vypadá to skvěle. Příjde mi, že takové ty repliky jako Love Lips tomu nesahají ani po kolena, ale měla jsem je v ruce jednou tak to neberte tak vážně.


Nevím jaké zkušenosti s nimi máte vy, ale za mě je to nejlepší balzám co jsem kdy vyzkoušela a ještě dlouho bude. Dejte vědět jaké máte zkušenosti vy a nebo jestli si je chystáte koupit. Pro ty co je mají, přijdou vám taky jako malý zázrak?

a

Žádné komentáře:

Okomentovat