úterý 7. ledna 2014

Nejlepší dekorativní kosmetika roku 2013

Rok 2013 je už sice za námi, ale i tak si myslím, že si zasloužíte vidět mé miláčky za rok 2013. Vybírala jsem jen věci z dekorativní kosmetiky, protože jak jistě víte tak já a pečující kosmetika jsou dva si celkem ještě vzdálené světy, ale pracuji na tom a doufám, že příští rok, pokud tu ještě budu, vám budu moct ukázat tu nejlepší kosmetiku i včetně pečující kosmetiky. Moje řeči, ale nikoho nezajímají a tak jdu na to.


Nebudu to brát nijak v nějakém pořadí, ale jistě všichni víte jak moc miluju tuhle paletku od Sephory. Je z Vánoční limitované kolekce 2012 tuším. Stíny jsou božsky pigmentované a vydrží celkem dlouho. Musím říct, že tohle byla láska na první pohled. 


Nejlepším korektorem roku bych vyhlásila Catrice Allround concealer. Vyhovuje mi složení paletky i když je jasné, že samozřejmě dříve vypotřebujete pleťové odstíny než ty barevné, ale určitě bych ji doporučila.


Color Tattoo jsou a zůstanou mojí láskou. Vyhovuje mi jejich multifunkčnost, protože jsou to krémové stíny, ale díky jejich skvělé výdrží jsou skvělé i jako primer. Za cenu 150,- vám vydrží hodně dlouho a věřte, že si je zamilujete.


Primerový přítel mi byl tento e.l.f.ík. E.l.f není zrovna značka chválená kvalitou, tedy aspoň většinou, ale tenhle primer je skvělý. stíny drží na svém místě a za 40,- Kč. Někde jsem dokonce i četla, že je lepší než báze od Essence. Nicméně nené to nejlepší primer pod sluncem, ale nezblázníte se z něj ani neurazí.


Nebyl by to článek od nejlepších produktech, kdyby tu nebyli Color Whisper. Tyhle často nazývané rtěnko-balzámy jsou skvělé a multifunkční, protože dají hezkou barvu a hydratují. Myslím, že neprohloupíte když si je koupíte.


Na to, že jsem k makeupům nikdy netíhla tak od doby co mám tohohle miláčka od Alverde tak makeup používám denně. Tenhle makeup má sice jen lehké krytí, ale za 99,- Kč dělá skvělou službu. Navíc mi přijde, že odstín 01 je hodně světlý a je do růžova, takže vhodný pro bledulky.


Linky roku jsou tyhle od Catrice. Je škoda, že je Catrice přestala vyrábět. Přijdou mi teda lepší než ty chválené od Maybelline, protože oproti těmto jsou ty Maybelline moc zašedlé. Tyhle se sice lehce obtiskávají, ale dá se to vydržet. Na oku mi ovšem drží celý den až do večerního odlíčení.


Tahle kráska od Sephory si získala mé srdce, protože je to prostě skvělá tvářenka na každodenní nošení. Na obrázku vypadá agresivně, ale je to jemná pastelová růžová a je prostě úžasná.


Stíny od Sephory mají taky speciální přihrádku v mém srdci, protože jsou boží. Vydrží, jsou skvěle pigmentovaná a mají krásný efekt. Možná vás bude odrazovat cena, ale zkuste někdy nějakou akci a vyzkoušejte je.


Nové rtěnky jsou podle mě ideální adeptky na první místo v žebříčku levných a kvalitních rtěnek v drogerii. Odstín 09 jsem si zamilovala a mohu vám je jen doporučit. Dobrá konzistence, kvalita prostě super.


Balzám od Balei už je asi takový kmet, protože se o něm docela často zmiňuji a nedivte se mi. Aby jste věděli proč tak musíte jednoduše zajít do drogerie a koupit si ho  a vyzkoušet.


Staré známé Dermacolky. Oblíbila jsem si normální červené i Lip Seduction, ale ty červené jsou podle mě lepší, protože LS jsou takové suché a nejsou mi na rtech příjemné, ale barva hezká.


Abych nemlela pořád o rtěnkách tak tu mám i lesk. Je to Miss Coctail od Miss Sporty a i když lesky a Miss Sporty nemusím tak tenhle lesk je dobrý. Mám ho už asi 3 roky a pořád tam je, takže pro mě jsou tohle ideální lesky.


Pudr je tu tenhle od Rimmel Stay Matte, ale jelikož má ošoupaný nápis tak to neuvidíte. Co k němu dodat?! Je dobrý, hezky matuje, docela dost drží, ale citím, že by to už chtělo změnu.



Paletku jsem vybrala od MUA Undressed. Je to kopie slavné Naked od Urban Decay. Stíny jsou máslové, vydrží, ale ty matné jsou naprd jinak jsou ovšem fajn a mám tuto paletku ráda. Pokud nemáte na Naked tak si kupte tohle.

No a tak to by bylo všechno ohledně mích oblíbených produktů. Možná se vám bude zdát, že jsem tomu článku moc nedala, ale jsem strašně unavená, protože je pololetí a já se snažím naučit na písemky. Škola mě nebaví, ale bohužel je to povinnost. Snad to bude příště lepší.
Terez

Žádné komentáře:

Okomentovat