čtvrtek 31. října 2013

Spotřebováno | Říjen 2013

Jako každý měsíc je tu spotřebováno. Opět se musím pochválit, že se činím. Omlouvám se, že jsem zapomněla vyfotit obrázek tašky se všemi produkty, ale už jsem je vyhodila a vážně se nehodlám hrabat v koši, takže to nějak musíte přežít. No jdeme na to.


Bohužel mi došel kokosový olej, ale asi si koupím nový, protože byl moc fajn. Vlasy sem po něm měla krásné a hezky je vyživil.


Další šli do koše dva laky z H&M z nějaké kolekce tří laků. Byly dobré, ale strašně rychle došli. Znova bych si je, ale asi nekoupila.


Pak odešel do kosmetického nebe můj miláček mezi balzámy. Tenhle balzám od Balei byl vážně super a strašně hezky hydratoval. Doporučuju si ho koupit a tohle balení mi vydrželo 8 měsíců.


Pak jsem zkoušela tenhle vzoreček BBčka od Dermacolu. Vypadal na pleti pěkně, ale bohužel byl na mě moc tmavý. Možná bych si ho i koupila, ale ještě nevím. Byl to odstín Shell a seděl by na mě skvěle kdybych byla opálená.


Pak jsem vhodila tenhle stoletý lesk, který už by asi nebyl zrovna ideální na nošení, protože už ho mám asi dva roky. Kupovala jsem ho někde u Vietnamců.


Poslední v řadě je tenhle pudr od Essence v odstínu 02 Soft beige. Byl super, ale Stay Matte od Rimmelu je zkrátka lepší, nemůžu si pomoct.

To by bylo všechno z spotřebována. Doufám, že někdo spotřebovává se mnou. Mějte se!






Žádné komentáře:

Okomentovat