čtvrtek 3. října 2013

MUA Undressed palette

Vzhledem k tomu, že MakeUp Academ si u nás nedávno otevřela pobočku, ta jsem vám chtěla dát malý tip na nákup, který za to stojí. Dneska teda půjde o paletku Undressed, která je srovnávaná s Urban Decay Naked. Jak moc jsou si podobné a ne to vm neřeknu, protože doma Naked nemá, ale srovnání dělala Lucka z GetTheLouk ZDE. Jestli to, ale máte jako já, že máte rádi kosmetiku, ale nemáte  na to utratit 1300,- za paletku tak čtěte dál. Předem se omlouvám za fotky, ale jsou takové jak nejlépe šli vyfotit, protože ta paletka se fotí z vrhu a zavřená obzvláště špatně, ale zase jsou stíny focené na denním světle.


První je asi důležite říct kde jsem paletku koupila. Já jsem jí kupovala ZDE, ale můžete ji koupit i ZDE na oficiálním MUA eshopu. Já jsem ji kupovala za 179,- Kč a na oficiálním shopu stojí 169,- Kč což podle mě není až takový rozdíl. V paletce je tedy 12 stínu a když si to počítáte tak já jsem kupovala jeden stín za 15,- Kč. Kde to dneska koupíte?


Když přejdu k pigmentaci a máslovosti tak oboje můžu jen chválit i když odstín 3 a 5, tedy jediné matné stíny, jsou pigmentované méně, ale já je používám na ztrácení a na to stačí. Myslím, že pro ty co mají rádi jen linky a pod to stíny, tak budou tyto dva matné dobré. Zbytek stínu je, ale krásně pigmentovaný i když to není na ruce tolik vidět, ale stíny po nanesení štětce jsou mnohem víc pigmentované než po nanesení prstem. Prostě pigmentace na jedničku a máslovost taky.


Podle mě se paletka hodí na každou příležitost a to proto, že mám odstíny se kterými lze vytvořit denní i večerní líčení a díky pigmentaci stínů je to opravdu bomba. Upřímně já jsem se zamilovala do odstínu 6. Je to ta nejkrásnější zlatá co jsem kdy viděla.


Já bych paletce dala 10 bodů z 10, protože cena, pigmentace, máslovost a multifunkčnost v jedné paletce je prostě to co jsem vždycky hledala a za bezva cenu. Je to vhodné i na každodenní líčení které se dá i ozvláštnit a nemusíte se držet jen zemitých odstínů. Určitě napište jestli paletku máte nebo jestli se ji chystáte koupit. Mějte se krásně!



Žádné komentáře:

Okomentovat