úterý 15. října 2013

Miss Sporty Morning Baby BB cream aneb tohle vážně ne!

Na českém trhu je spousty BB krémů a nyní se připojily i CC krémy. Já makeup moc nepouživám, ale o tomhle BB od Miss Sporty se mluvilo docela dobře a, že nemá moc velkou kryvost, ale je takový lehký a rozjasní, ale začnu od začátku.


Šla jsem do Tety za účelem koupit si právě tento BB krém. Řekla jsem tedy prodavačce, že chci tenhle BB krém a jestli má odstín 02. Paní mi tedy prodala BB krém a já jsem se těšila domů jak ho vyzkouším a kouknu se na onen celkem chválený BB krém. Jinak odstín jsem už zkoušela v drogerii a tam mi seděl. Takže jsem se vydala domů abych ho trošku otestovala.


Nejdřív se mi BB krém docela líbil a nepřišel mi ani moc oranžový a přišel mi docela fajn. Jenže po čase jsem poznala, že není. Za prvé je ten BB krém hrozně tekutý, takže dokonce i když je zavřený tak vyteče do víčka. Dál má v sobě třpytky a když BB krém nezapudrujete tak jste jak disco koule a navíc vám udělá obličej jak pomeranč. Oproti ostatním makeupům od Miss Sporty je sice málo oranžový, ale i tak je.


I když BB krém nestál moc, jenom asi 70,- nebo 80,- Kč tak já bych ho rozhodně už nekupovala. Je to něco strašného a využít jde možná tak na nějaký bláznivější makeup, ale na normální nošení ne. Myslím, že je lepší investovat do dražšího BB krému a ne do takového. Takže za mě si ho nekupujte.

No a to je celá recenze. Vím, že byla taková asi málo objektivní, ale je to zkrátka tak strašný výrobek, že se mi o něm ani nechce mluvit. Mějte se!





Žádné komentáře:

Okomentovat