sobota 5. října 2013

TAG | 7 smrtelných hříchů krásy

Dneska tu mám jeden poněkud starší TAG s názvem 7 smrtelných hříchů krásy. Upřímně nevím co dneska napsat za článek. Jinak opět píšu později, protože teď koukám od 1. série na How I Met Your Mother a jsme do toho totálně zažraná, ale teď už se vrhneme na ten TAG.

LAKOTA| Jaký nejdražší a nejlevnější kosmetický výrobek vlastníš?
No tak nejdražší je řasenka od Max Factor False Lash Effect, která stojí normálně asi 400,- Kč. Já jsem jí dostala a je to barevná řasenka v takové tmavé modré, která je dobrá i na denní nošení. Nejlevnějším produktem bude asi černá tužka od vietnamců za 9,- Kč. Na to, že byla od vietnamců tak byla dobrá.

HNĚV | Jaký produkt miluješ a nenávidíš zároveň? Co bylo pro tebe nejtěžší sehnat?
Miluju a nenávidím zároveň metalickou tužku na oči od Essence v odstínu 05 Heavy metal a miluju ji a nenávidím zároveň, protože má krásnou barvu, dlouho vydrží a výsledek je perfektní, ale strašně se patlá, jde blbě ořezat a strašně rychle ubývá. Druhou věcí jsou linky od Essence z Twilight kolekce. Je to krásná třpytivá barva, ale je to takové, že to je vždycky hrudka třpytek a pak nic.

OBŽERSTVÍ | Který tvůj produkt nejlépe chutná?
Samozřejmě doma neolizuji každý stín a tak je asi jasné, že to bude něco na rty. Já jsem zvolila balzámy. Konkrétně to je Essence Kiss care love a Balea. Ten od Essence voní jako žvýkačka a i tak chutná a ten malinový od Balei je jak malinový shake a pomerančový jako takové ty mentolky s lední medvědem v pomerančové příchuti, jsou doslova k sežrání.

LENOST | Jaký produkt z lenosti vynecháváš?
Tady se nemusím dlouho rozmýšlet. Vynechávám tvářenku. Tvářenky mám doma jen dvě a naposled jsem na sobě měla tvářenku asi na jaře. Někdy si říkám, že je to škoda, ale co se dá dělat.

PÝCHA | Jaký produkt ti dodává nejvíce sebevědomí?
Rtěnky! Se rtěnkou se vždycky nesu jako páv a prostě si připadám hrozně sebevědomě. Rtěnky jsou moje láska a pořád mám pocit, že jich nemám dost.

SMILSTVO | Co tě nejvíce přitahuje na opačném pohlaví?
Já si myslela, že je to kosmetický TAG... No, ale je to otázka. Na opačném pohlaví mě asi nejvíce přitahuje když je kluk zábavný má smysl pro humor a co se vzhledu týče tak jako první koukám na oči vlasy a obličje celkově, ale tak kdo ne.

ZÁVIST | Co by jsi v současné době nejradši dostala dárkem?
Když se budu držet v nižší senové relaci tak asi paletku od Sleek a pokud mám být opravdu drahá tak asi něco od Urban Decay.

No a TAG je hotový. Doufám, že se líbil a já se jdu zase koukat na How I Met Your Mother. Taky máte rádi HIMYM? Mějte se krásně!








1 komentář:

  1. http://cosmeticsisourlife.blogspot.cz/2013/10/velka-kosmeticka-giveaway.html

    OdpovědětVymazat