sobota 12. října 2013

Postřehy z nákupů #2

Jsou tu další postřehy! Budou sice asi jenom krátké a asi jste už o většině věcí slyšeli, ale stejně je dobré si to připomenout. Dneska jsem byla v DM a v Rossmannu, ale v DM mě nic moc nezaujalo, takže to bude spíše z Rossmannu.


O retro kolekci od Rimmel jsem psala už v novinkách z drogerie a když jsem ji dneska viděla tak mě ani moc nezaujala.

Matné rtěnky od Kate Moss už jsou u nás taky a o tom už jsem taky psala. Když jsem je dneska viděla všechny jsem si je musela swatchnout a jedna mi nakonec skončila v košíku, ale na tu se těšte v nákupech.


Dál jsem viděla novou (?) limitku od Catrice Eve In Bloom. Nějak jsem nestihla se na ni podívat, protože jsem pospíchala. Limitka je hodně laděná do růžova a příjde mi celkem zajímavá škoda, že jsem už neměla čas.


Dál jsou tu ještě laky Space Dust od Rimmel. Jsou celkem 4 nebo 5 odstínů a jeden si ke mě našel cestu, ale to zase až v nákupech. Upřímně netuším jestli jsou to pískové a nebo jenom třpytivé laky, ale jsou krásné.

No a tím končí dnešní postřehy z nákupů a ještě bych se chtěla omluvit za to, že už od úterý slibuji recenzi na BB od Miss Sporty a pořád nebyla, ale teď už v úterý určitě bude. Mějte se!






Žádné komentáře:

Okomentovat