úterý 29. října 2013

Nákupy | Říjen 2013

Ani mi to nepříjde, že je zase konec měsíce. Nějak hrozně to utíká. No, ale vzhledem k tomu, že je konec měsíce to neznamená nic jiného než nákupy. Tak se do toho pustíme

Jako hlavní věc jsem potřebovala pudr. Mám doma svůj super pudr Stay Matte od Rimmelu a tak jsem si ho koupila znova. Já mám odstín 004 Sandstorm a je úplně super. I když se sama divím tak mi sedí po celý rok. Stál mě 130,- Kč v Rossmannu.



Dál jsem si koupila tuhle super paletku od Catrice v odstínu 070 Mud Spencer & Coralle Hill, která má úplně skvělý barvy a dá se s ní vymyslet milion kombinací a růžová jde použít i jako tvářenka. Jediné co mě mrzí je to, že jsem ji omylem hodila na zem a rozbilo se mi zavírání. Jinak jsou stíny krásně pigmentované a nepráší. Paletky stojí 114,- Kč a za tu cenu je mohu jenom doporučit.



Jistě jste četli o novinkách v drogerii a o rtěnkách od Rimmelu Matte by Kate. Jedna tedy přistála do košíku a tahle kráska je v odstínu 106. Odstín 106 je krásná tmavá růžovo černá a je neuvěřitelně pigmentovaná. Je to tedy matná rtěnka a mě vydržela hodně dlouho, ale nevím jak dlouho. Rtěnku seženete za 130,- Kč.



Novinky od Rimmelu mě teď docela zaujaly a mezi jednu z nich patří i lak Space Dust. Tyhle laky jsou další z řady pískových laků. Koupila jsem si odstín 004 Luna love a je to krásná růžovo červená s fialovýma a růžovýma třpytkama. Výdrž je tak 3-4 dny a lak stojí 70,- Kč.



Další nákup je zase lak a tentokrát od Gabrielly Salvete z řady Stars v odstínu 02 Sapphire. Určitě jste o nich už slyšely jsou to ty pískové a jsou úplně skvělé. Lak vydrží až týden a i za cenu 80,- Kč se vyplatí.



A úplně poslední je voňavka od Playboye Play it Pin Up colection. Voní úplně nádherně, ale já neumím popisovat vůně, takže si ji očuchejte až budete mít možnost. Voňavka mě stála 109,- Kč.



To jsou celé nákupy. A co zajímavého jste si koupily vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat