sobota 19. října 2013

Jak jsem se dostala k blogování?

Možná by někoho docela zajímalo proč jsem začala blogovat a co mě k tomu vedlo. Je to jednoduché prostě jsem chtěla blogovat o tom co mě baví, tedy o  kosmetice. No, ale teď je tu ta otázka jak jsem vůbec přišla na to, že se dá blogovat?

Moje první setkání s blogem bylo, když jsem začala sledovat blogerku Zrzku11. Zrzka11 má blog na stránce blog.cz, což je pro mě horší než blogger.com, protože tu je lehčí nastavení. Každý blog co je na blog.cz má na konci stránky většinou odkaz na stránku, kde se dá blog vytvořit a tak jsem tedy začala. Můj první blog se myslím jmenoval mrs-smile.blog.cz, ale už neexistuje. Pak jsem si založila další blog a to byl blog caksie.blog.cz, ale ten opět už není. A můj předposlední blog byl terezloui.blogspot.cz.

Dá se tedy říct, že jsem se k blogování dostala asi jako většina blogerek přes jiné blogerky. Moje začátky byly na blog.cz a nakonec jsem skončila na blogger.com. Blog.cz už jsem nechtěla, protože tam je divné nastavení a nastavení vzhledu je taky divný.

Moje blogové začátky byly trapné a dětinské a tak jsem po pár měsících vždy blog zrušila a odešla z něj a zase založila nový a z toho zase odešla a zrušila ho. A takhle to šlo pořád dokola.

Jenže jednou jsem se rozhodla, že začnu už blogovat pořádně a tak jsem založila tenhle blog. Jsem s ním spokojená a doufám, že i vám se líbí. Píšu tenhle blog ráda a baví mě to. Žiju v naději, že i vás to baví blog číst. Mějte se!

2 komentáře:

  1. Jé, na tom blogu mrs-smile.blog.cz jsem tě sledovala :)) Nebo jsem na něj prostě koukala.. Ani nevím, že jsi to byla ty :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Když to tak beru zpětně tak to byl opravdu tragickej blog a ještě dneska se tomu směju jak jsem mohla psát takový kraviny.. :DD

      Vymazat