čtvrtek 17. října 2013

Essence vs Catrice paletky

Dneska tu mám, z mého pohledu, celkem užitečný článek a to o paletkách. Nedávno jsem si koupila paletku od Catrice, o které ještě uslyšíte v nákupech, a tak jsem ji doma začala porovnávat s paletkou od Essence. Řekla jsem si, že je fajn o tom napsat článek jestli se vyplatí víc Essence nebo Catrice. Tyhle dvě značky jsem si vybrala, protože jsou cenově dostupné a celkem oblíbené.


Jasně obal není důležitý, ale svým způsobem má taky podíl na tom jestli se produkt prodá. Třeba mě se hrozně líbí obal Catrice a ten Essence ani tolik ne. Příjde mi, že Catrice je taková dospělejší a designově hezčí. Dál je tu taky to, že Essence stojí 80,- Kč a Catrice 114,- Kč. Není až takový rozdíl a teď si vemte, že Essence je 5g a Catrice 8g.



Co se pigmentace týče tak Catrice je na tom o malilinko líp než Essence. Ovšem s prášivostí je to velký rozdíl. Catrice nepráší téměř vůbec, ale Essence práší skoro vždy. Jinak ještě zpět k pigmentaci. Catrice má krásnou sytou barvu a vážně jsou nádherně pigmentované. Essence je sice taky dobře pigmentovaná, ale stejně je o něco míň než Catrice. 



Takže jak bych to shrnula.. Shrnula bych to tak, že Catrice se asi vyplatí víc. Sice je dražší, ale je tam stínů víc a jsou o něco lepší než ty Essence. Myslím, že se investice do Catrice vyplatí. A co vy? Máte radši Catrice nebo Essence?







Žádné komentáře:

Okomentovat