úterý 1. října 2013

Spotřebováno | Září 2013

Další spotřebováno klepe na dveře. Musím říct, že mám ze sebe radost, že takhle spotřebovávám, protože když jsem to nedělala tak jsem měla pocit, že mi všechno hrozně dlouho doma leží, ale teď z toho mám dobrej pocit. Tenhle měsíc jsem spotřebovala trochu míň než minulý, ale stejně jsem spotřebovala.


Jako první jsem spotřebovala ubrousky Alterra s aloe vera. Ubrousky mi celkem vyhovovaly, byly takové akorát vlhké a za nějakých 40,- Kč určitě stojí si je koupit. Kupovala jsem je v drogerii Rossmann a myslím, že jinde se ani koupit nedají, protože je to myslím značka Rossmannu.


Dál jsem dopotřebovala svůj oblíbený kondicionér od Garnier Ultra Doux Provence. Měla jsem ho moc ráda a teď přemýšlím jestli si koupit nějaký jiný nebo jestli zase půjdu do tohohle. Tenhle kondicionér stál asi 65,- Kč  byl úplně boží a možná půjdu do řady Goodbye damage. Seženete ho v každém DM a Rossmannu.


Potom tu mám úplně nudnou záležitost a to je deodorant Rexona. Tenhle se jmenuje Happy a je s nějakým extraktem z fialky a jablka. Voněla moc pěkně, ale slibovaných 48 hodin nevydrží. Podle mě žádný deodorant nemůže vydržet 48 hodin. Tuhle Rexonu jsem dostala minulý rok k narozeninám, takže netuším kolik stojí, ale myslím, že do 100,- Kč víc ne.


Poslední věc je z dekorativky a je to tužka od Rimmelu Exaggerate waterproof eye definer v odstínu 261 Noir. Tahle tužka byla ve vánočním balíčku společně s odličovačem a řasenkou Scandal Eyes. Já jsem tedy dostala ten balíček a tužka obyčejně v drogerii stojí asi 120,- Kč. Já bych to asi za tužku nedala, ale byla dobrá a celkem dost vydržela. 


Tak všechny spotřebované věci jste viděly a už teď vám můžu slíbit, že příští měsíc bude spotřebováno taky. Doufám, že se máte hezky a škola vás moc neničí. Mějte se krásně!





Žádné komentáře:

Okomentovat