pátek 25. října 2013

Produkty bez kterých se na podzim neobejdu

Dneska si dáme po dlouhé trošku propracovanější článek, protože jsem konečně měla čas na to udělat pořádné fotky. Omlouvám se, že článek nebyl už včera, ale úplně jsem na to zapomněla. Jinak když jsem u těch fotek nedivte se, že jsou třeba některé přesvícené, ale na podzim je už dost blbý světlo a tak mi jde špatně fotit. Jinak jak už asi víte z názvu tak se bude jednat o produkty bez kterých bych se asi na podzim neobešla.


Bez svého oblíbeného pudru Stay Matte od Rimmelu si neumím svoji rutinu ani představit. Nějak mi tenhle pudr přirostl k srdci. Na to jak je dobrý není ani drahý, stojí asi 130,- Kč a za tu cenu opravdu stojí.


Všichni si pochvalují Naked od UD, já si pochvaluji Undressed od MUA. Undressed má dokonalé barvy vhodné snad na každé roční období a příležitost. Myslím si, že s touhle paletkou vykouzlí snad každý každodenní a večerní líčení.


Samozřejmě tu nesmí chybět paletka od Catrice, která je složením barev vhodný adept na cesty. Pigmentace skvělá, nepráší a byl by hřích jí sem nedat.


Color Tattoo od Maybelline jsou snad už samozřejmostí. Teď jsem si tak vzpomněla, že chci ten nový odstín co je u nás a tak se po něm musím porozhlédnout.


Tak bez linek by to nebylo ono. Tady ty linky od Maybelline jsem sice dala do skupinky slabý průměr, ale začínají mě čím dál tím víc překvapovat.


Na takové ty rychlovky tu mám linky ve fixu od Dermacol, které jsou naprosto skvělé. Kdo máte možnost si je koupit tak si je kupte. Stojí něco kolem 100,- Kč a vydrží vážně dlouho a jsou skvěle pigmentované.


Na takové ty úplně nejrychlejší rychlovky tu mám tužku na oči taky od Dermacol. Je taky fajn, ale už ne tak moc jako ty linky, ale i tak ji mám ráda a ráda ji používám.


Nesmí chybět ani moje nejoblíbenější řasenka Cat Eyes od Maybelline. Nemůžu si ji vynachválit a vyhovuje mi i víc než Rocket.


Bez balzámu už snad ani nežiju a tyhle balzámy od Balei jsou vážně super. Jsou hodně takové mastné a pěkně hydratují.


Teď tu máme dlouho kolonu plnou rtěnek a první je tahle Color Whisper od Maybelline. Je to odstín 310 a je to krásná tmavá růžová, která je na podzim absolutně boží.


Pak tu mám Postick od Maybelline což je taková jemná lesklá červená jen tak na rychlo, když pospícháte a je to odstín 080.


Pak tu mám svojí novou rtěnku od Rimmelu z kolekce Matte by Kate v odstínu 106. Krásná červeno tmavo růžová barvička a úplně jsem se do ní zamilovala.


A poslední rtěnkou je Hydra Renew od Rimmelu v odstínu 260. Je to taková tmavá vínová lesklá barva a strašně mi připomíná podzimní listí.

No a to je konec laviny produktů, které budou na podzim mými drahoušky. Ještě jednou se omlouvám, že jsem včera nedala článek. Mějte se!














Žádné komentáře:

Okomentovat