sobota 28. září 2013

Novinky v drogeriích za poslední dobu

Dneska zase píču pozdě, protože jsem byla  u babičky a přijela jsem asi před hodinou. Dneska o bude o novinkách v drogerií, které mě zaujaly a stojí za zmínku. Jsou to tedy normálně dostupné produkty v drogerii.

Začnu novinkou ze které jsem nadšená a prostě bude moje. Jsou to nové odstíny Maybelline Color Tattoo! Jsou to odstíny 40 Permanent taupe a 70 Metallic Pomegranate. Odstín 40 je myslím jediné matné Color Tatto, ale odstín 70 bude můj! Úplně jsem se do té barvy zamilovala a prostě jí musím mít.


Další jsou matné rtěnky Kate Moss od Rimmel na které jsem se moc těšila. Poslední dobou mám chuť vyzkoušet nějakou matnou rtěnku a v drogerii jich moc není možná, že vůbec žádná? Odstíny nevím, ale koukněte se na ně v drogerii. 


Rimmel taky přišel s novou Scnadal eyes retro kolekcí. Měla by tam být linky, řasenka a stíny. Řasenka by měla mít podobný kartáček jako má Max Factor Wild mega volume. Na u řasenku jsem celkem zvědavá, ale řasenek mám dost. Stíny jsou ovšem nádherné. Rimmel nás furt zásobuje nějakými novinkami.



To jsou tedy novinky o kterých jsem vás chtěla informovat. Vím, že už je to zase takový nic článek, ale příště to bude lepší. Mějte se fajn!

Žádné komentáře:

Okomentovat