neděle 1. září 2013

Jak to bude ve školním roce + novinky

Prázdniny utekly jak voda a už je tu zase škola. Do školy se vůbec netěším a nejradši bych měla ještě aspoň měsíc prázdnin, ale o to teď nejde. Jde o to, že se teda vracím do školy a tím pádem budu asi mít na blog méně času. Články budou proto od začátku školního roku 3x týdně a to v pondělí, čtvrtek a neděli. Musíte mě chápat, protože jdu do osmého ročníku a tam už je to celkem důležité. Teď k novinkám. V menu už se před hodně dlouhou dobu objevila ikonka ''pravidelní čtenáři'' kde se můžete připojit a já pak budu vědět kolik lidí čte stále můj blog a mám připravené k určitému počtu čtenářů překvapení. Upozorňuji, že je to pro uživatele Google+. Kdo nemá Google+ může se jen jednoduše přihlásit k odběru blogu téže v menu. To by bylo asi vše co mám na srdci a začnete dobře školní rok.

Žádné komentáře:

Okomentovat