sobota 14. září 2013

Knižní TIP | Věra Řeháčková - Dívka s cizí tváří

Ahoj! Pro dnešek si odpočineme od kosmetiky a všech těch, poslední dobou, bezduchých článků a dáme si první článek nové rubriky s názvem knižní tip. V poslední době hodně čtu a ráda bych vám nějaké knížky, které jsem přečetla doporučila. 

Dneska bych vám chtěla doporučit knihu od autorky Věry Řeháčkové a knížka se jmenuje Dívka s cizí tváří. Už samotný název knihy mi říkal ať si jí přečtu. Jinak knížku jsem si půjčila z místní knihovny v našem městě a tudíž není moje a vy by jste ji určitě taky  knihovně sehnaly. Knížka je vlastně příběh holky jménem Veronika, která odpluje s taneční skupinou na ostrov Portoriku a vybouchne jim loď a ona musí podstoupit plastiku celého obličeje a trpí amnézií. Než se rozpomene bydlí u svého zachránce na ostrově Culebra. Návrat domů je pro ni těžký a nemá to mnohdy lehké.


Nechci nic z knížky prozrazovat a tak vám tady nebudu opisovat zápis ze čtenářského deníku, ale aspoň zadní stranu knížky podle které by vás mohla třeba kniha trochu i zaujmout jako mě.

"Sebevědomá Veronika cestuje s taneční skupinou do Ameriky. V Portoriku přijímá česká parta pozvání na plavbu výletní lodí. Na parníku dochází k explozi. Celá posádka je nezvěstná. Mladý rybář objevuje na moři střechu kajuty, v ní dívku se znetvořeným obličejem. Mike za neznámou dochází denně do nemocnice. Dívka se pozvolna uzdravuje. Plastický chirurg vytvořil nový obličej podle vlastní fantazie. Olivia, jak Mike dívce říká, si nic nepamatuje. Stěhuje se k Mikovým rodičům na ostrov Culebra. Jednoho dne však přijde procitnutí. Dívka ví, že se jmenuje Veronika i odkud pochází. Při pohledu do zrcadla je zděšena. Hledí na ni úplně cizí ošklivka. Co dělat? Veronika prožívá muka. Musí se spojit s rodiči. Neví, co bude dál. Přijme ji rodina, když vypadá úplně jinak? Vrací se sice do Česka, návrat je však krutý. Ještěže se při mezi přistíní v Lisabonu seznámila se Štěpánem! Bez jeho povzbuzování a pomoci by ji asi k dalšímu životu chyběly vůle i síla."

Za sebe knihu určitě doporučuji. Hrozně se mi líbila a obešla se i bez zbytečných okolností a drží se dost příběhu. Pro mě to byla i  kniha ze života a žádná smyšlená spatlanina. Pro mě byla knížka velice zábavná a ráda jsem ji četla. Hodnotit knížku nemohu jinak než nejlíp jak to jde tudíž za 1*. 

Pro dnešek by to bylo všechno a já se těším u dalšího článku, který už asi bude klasický jako vždy a doufám, že se vám tenhle článek líbil a budete chtít třeba i další. Mějte se krásně! 


Žádné komentáře:

Okomentovat