čtvrtek 12. září 2013

Autumn Wishlist 2013

Podzim už klepe na dveře a tím pádem je tu i Autumn, neboli podzimní wishlist. Všechno samozřejmě je v takových podzimnějších barvách a už to není takové to veselé letní hraní s barvičkami. Příjde mi, že v poslední době píšu jen wishlisty i když to není pravda. ten dnešní bude tedy jak už jsem zmínila podzimní.

První bych chtěla nějakou tmavou rtěnku jako je třeba Catrice Tell me a berry tale (na obrázku). Mám sice doma jednu takovou tmavší rtěnku, ale jedna je pro mě málo.

Zapečené stíny z kolekce Fashionista od MakeUp Academy. Aspoň jeden musí být můj.

Dál musím mít aspoň jeden burgundy stín.


Nezbytností je i kožená bunda.

Moc bych si přála takovéhle tenisky s kožíškem na podzim a takzvaně suchou zimu.

Myslím, že jsme na konci. Vím, že poslední dobou články za moc nestojí, ale v sobotu se budu snažit udělat konečně pořádný článek. Musíte chápat, že škola je zkrátka důležitější než blog. Zatím se mějte a ahojky! 





Žádné komentáře:

Okomentovat