úterý 24. září 2013

Balíček od Dermacolu (první dojmy a co mi to vlastně přišlo)

Ano! Přišel mi balíček od Dermacolu o kterém už jsem psala. Přišel mi včera a jsem z něho nadšená. Jinak se mi dost bídně píše, protože jsem se včera řízla do ukazováčku a když píšu tak to bolí. Balíček jsem objednávala u příležitosti kdy jste měli 200,- Kč slevu na celý nákup a já měla produkty za 198,- Kč takže jsem platila jen poštovné.


Objednávala jsem to teda z oficiálních stránek Dermacolu. V balíčku mi kromě objednaných produktů přišly i vzorky kosmetiky a jsou celkem 4 a 2 z toho jsou krémy proti vráskám které fakt nevyužiju, ale jak mají asi vědět kolik mi je.. Dál přišel nějaký zmatňující krém a BB cream. Ten BB cream mě mile překvapil a jestli mi bude vyhovovat tak do něj půjdu. Upřímně jsem nepochopila proč dávají krásnou Táňu Kuchařovou na krém pro kategorii 30+. Chápu, že Táňa je tvář Dermacolu, ale vzhledem k jejímu věku...


A teď k produktům! Objednala jsem si dvě věci z řady Intesive Black, konkrétně linky a matnou tužku. Linky jsem ještě nepoužila, ale včera jsem si je večer dala na ruku kolem asi deváté až desáté a teď ( v 17:30) tam pořád jsou a tužka vydržela od půl sedmé až do teď. Prostě jsem z toho nadšená.


Tak a jsem zase na konci. Jinak připomínám, že akce platí pro všechny registrované do 15.10. a myslím, že to za to stojí. Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat