sobota 21. září 2013

Catrice lak na nehty (600 After Eight)

Je pozdě já vím.. Poslední dobou píšu články hrozně pozdě a jsou o ničem. Taky mi došlo, že pořád pšu nějaké tématické články a vůbec třeba nepředstavuji produkty a to chci právě napravit. Jinak důvodem mého pozdního psaní je to, že jsem si naistalovala po sto letech na počítač znovu Simíky a je to prostě droga, ale zpátky k článku. Dneska to bude o laku na nehty od Catrice v odstínu 600 After eight.


Je to taková tmavá zeleno šedá barva se zelenými odlesky. Cena laků od Catrice je asi 65,- Kč, ale já tenhle kupovala za 30,- Kč ve výprodejovém košíčku. Výdrž je u mě 3 dny max., ale já mám hodně měkké nehty a tak u mě laky moc nevydrží a je možné, že u někoho z vás vydrží déle.


Co se týče pigmentace tak ta je úplně skvělá. Stačí dvě vrstvy a máte přesně takovou barvu jako je v lahvičce. Celkově bych určitě doporučila laky od Catrice, protože za tu cenu odvedou skvělou práci. Catrice se dá sehnat v drogerii Rossmann. No a to je k laku všechno. Jo a ještě jedna věc. V pondělí nebo úterý bych měla mít doma balíček od Dermacolu! Mějte se krásně!



Žádné komentáře:

Okomentovat