úterý 10. září 2013

Moje MakeUpová polička

Dneska si dáme takový odlehčený článek, protože jsem nějaká nachcípaná a upřímně se mi do psaní moc nechce, ale máte slíbený článek a sliby se mají plnit ne? Takže jak jste si asi přečetli název článku tak se bude jednat o mou kosmetickou poličku. Konkrétně se jedná o poličku kde skladuji makeup. Možná by se to dalo nazvat i něco jako jak skladuji makeup, ale je to prostě moje makeupová polička. Článek píšu, protože do pokoje chystám menší změny a asi ten makeup bude potom někde jinde, ale jdeme na to bez zbytečných řečí.

Myslím, že z fotky musí být nadmíru jasné, která polička to je. Ano, třetí od zhora.

První zleva je na poličce puntíkatá krabička ve které mám všechny laky, odlakovače, nálepky, pilníky a další kravinky na nehty. Krabičku jsem si vyrobila sama a puntíkatá je protože já naprosto miluju puntíky.

Vedle jsou pak tři boxíky Ikei, které měli původně ještě víčko, ale to jsem sundala a teď v tom mám všechnu dekorativku.

V prvním, modrém boxíku mám uložené všechny věci jako jsou primery, korektory, tvářenky a pudry.

V druhém, tentokrát bílem boxíku jsou zase všechny krémové i mono stíny, pigmenty a dvoje linky.

No a v posledním boxíku jsou rtěnky a lesky a všechna taková ta patlátka na pusu.

Vedle věciček na pusu jsou, ve předu, všechny paletky a za nimi už můžete vidět kalíšek ve kterém jsou všechny řasenky, tužky a linky v peru. Vedle řasenek atd. jsou ještě štětce, ale jsou to štětce jen na obličej ne na oči.

Hned vedle na mě kouká zrcátko za kterým se ještě skrývají různé poklady a občas i bordel.

Tentokrát není za zrcátkem bordel, ale můžete už vidět všechny štětce. Mám je rozdělené, protože z jedné sklenice se mi to špatně hledalo. 

Vedle štětců je taková směsice. Můžete vidět mini balení šamponu, BB od Miss Sporty a zadní etiketu nějakého deodorantu.

No a tady už celý ''pečující'' kout. V tomhle koutě je tedy všechna pečující kosmetika a jsou tam i nějaké deodoranty a parfémy.

Tohle je teda konec dnešního odlehčeného článku a já doufám, že se i tak líbil.

Žádné komentáře:

Okomentovat