čtvrtek 26. září 2013

Nákupy | Září 2013

To už zase končí měsíc? ani mi to nepřijde, že to utíká tak rychle. Jsem tu tedy jako tradičně s nákupy. Tento měsíc jsou extra malé a levné, protože budu mít v říjnu svátek a tak si potom něco koupím k svátku a to asi značí, že nákupy za říjen budou. Jinak ještě odbočím. Dneska pozdě večer se spouští nový český eshop MUA. Expedice zásilek začnou, ale až příští týden v pondělí a nebo v úterý. Takže zpět k nákupům a jdeme na na ně.
Jako první jsem si musela koupit odličovací ubrousky a tentokrát jsem šáhla po ubrouskách od značky Rival de Loop a tuhle značku prodává myslím pouze Rossmann. Mám z nich zatím takové smíšené pocity. Prostě odlíčí, ale nic víc. Ubrousky stály 30,- Kč.

A dál tu jsou věci z mé objednávky od Dermacolu, které jste už měli možnost vidět ve samostatném článku a chystám na ně recenzi. Jinak zatím mě pořád jen překvapují. Věci jsem objednávala v souvislosti s akcí 200,- Kč poukaz pro všechny nově registrované do 15.10. a stálo mě to i s poštou jen 116,- Kč.

Kraťoulinké nákupy jsou u konce. Nezapomeňte se zítra kouknu na nový eshop MUA zde. Mějte se krásně!


Žádné komentáře:

Okomentovat