neděle 8. září 2013

Rozhovor s Naty (Beauty and Cosmetic CZ)

Dneska je tu úplně první rozhovor v historii blogu a to s Naty z blogu Beauty and Cosmetic CZ. Naty byla tak hodná, že mi odpověděla na 10 otázek a já jí moc děkuju. Jak už jsem psala jednou Naty je mi moc sypmatická a její články ráda čtu a mám její blog celkově ráda. No, ale vrhněme se na ten rozhovor.

1) Bloguješ už přes rok. Co tě vedlo k založení blogu?
Dřív jsme měla ještě jeden blog NatalieParis, ale o tom se dozvěděli rodiče a musela jsem ho smazat.. Navíc tam bylo strašně Haterů. A teď mám tento. Vedlo mě k tomu to, že se hodně zajímám o kosmetiku a když mě něco baví, tak to spojuji i s dalšími věcmi.

2) Kde bereš inspiraci k psaní článků?
No tak nějak ve své hlavě.. Když mě něco napadne, napíšu si to a potom to už jde samo.

3) Prozradíš nám nějaké novinky co chystáš na blogu?
Nevím jestli to jsou úplné novinky, ale můžete se těšit na celkem dost rozhovorů :)

4) Co by sis ještě přála s blogem dokázat?
Ani nevím.. :DD

5) Jaká byla tvoje prvni kosmetická věc a kdy sis ji koupila?
Byly to oční stíny od Essence v odstínu 22 Blockbuster. A přivezla jsem si je ze Španělska. ;)

6) Myslíš že, kosmetika z parfumerie musí být nutně lepší než ta z drogerie?
Nutně určitě ne. Ale když se to tak vezme tak za kvalitu se musí platit. Proto je asi evidentní rozdíl mezi tvářenkou od Miss Sporty a od Diora apod.

7) Do jakých obchodů vždycky jdeš?
Dm, Rossmann, H&M, Tally Weilj, Sephora, Douglas, Takko (né vždycky), Reserved, Terranova atd..

8) Máš nějaký nejoblíbenější kosmetický produkt který by jsi doporučila?
Určitě rtěnky od Gabrielly Salvete Dolcezza, potom ty nové rtěnky od Essence, Maybelline Color Whisper, Maybelline bronzové Color Tattoo, Essence tvářenky, Benefit lesky na rty, Dermacol Acne Cover pudr atd.. Jinak by jsme tu byli do zítra :DD

9) Kdyby jsi měla možnost udělat vlastní kosmetickou kolekci jak by vypadala a jaké produkty by v ní  byly?
Byly by v ní věci které moc nejsou v drogeriích k sehnání. :) Např. pudrový rozjasňovač, přirozené rtěnky a spousta štětců :DD

10) Co by jsi vzkázala svým čtenářům?
Že jim moc děkuji za každý komentář a sledování. :) A že je mám moc, moc ráda :))

Já ještě jednou moc děkuju Naty za rozhovor a doufám, že se vám líbil.

! POZOR !
Od pondělí 9.9. budou články vždy v úterý, čtvrtek a sobotu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat