pátek 30. srpna 2013

Top or Flop | Srpen 2013

Vítám vás u prvního dílu nové rubriky s názvem Top or Flop. Top or Flop bude vlastně takové shrnutí nákupů co bylo Top, tedy že jsem s tím bla moc spokojená a nákupu nelituji, nebo Flop, tedy že se mi zrovna moc nákup nevydařil a měla jsem od výrobku lepší očekávání. Napadlo mě to úplně náhodou a doufala jsem, že by se to mohlo líbit. Tak, ale vrhněme se tedy na produkty.

Začnu pozitivně a to rtěnkou od Dermacolu. Je to ta rtěnka Lip Seduction a je v odstínu 04. Odstín 04 je krásná korálová barvička kterou jsem hledala a už i proto si zaslouží označení Top. Na rtech docela vydrží, ale jak dlouho vám neřeknu, protože jsem to upřímně nesledovala. Rtěnku jsem koupila v akci 1+1 a ještě za žasnou cenu 99,- Kč. Jasný Top!


Teď už to nebude taková sláva, protože tu máme Flop. Flopem je tenhle lak od Dermacolu který jsem si kupovala k té rtěnce. Za prvé se už sloupala etiketa, že už tam není vůbec nic vidět, ale je to lak One coat. One coat znamená jedna vrstva což znamená, že lak by měl krýt v jedné vrstvě. Nekryje! Jedna vrstva vám určitě nestačí já nanášela standartně 3 a možná by to ještě jednu chtělo. Odstín je to 125 a to jsem si to ještě musela najít na internetu. Za mě ne! 


Pak tady mám jednu věc se kterou jsem na vážkách a proto jsem jí dala označení Top/Flop. Jsou to linky Lasting drama od Maybelline. Upřímně čekala jsem od nich víc. Top/Flop je tam proto, protože linky jsou hezky pigmentované a docela i vydrží, ale ten štěteček ze kterého jsem byla nadšená je nakonec dost na houby a to balení za 200,- Kč je dost malé. Nerada to říkám, protože mám Maybelline ráda, ale v porovnání s linkami od Catrice mi přijdou lepší ty Catrice. Neříkám, že jsou linky hrozné a že si je nesmíte koupit, ale ty od Catrice mi přijdou prostě lepší a navíc jsou i levnější a větší.


Zakončím to pozitivně balzámem od Balei. Balzám se jmenuje Juicy orange a jak jsem psala v nákupech, voní jako pomerančové mentolky. Mám už jeden balzám od Balei a věřím, že tenhle je stejně dobrý. Co k tmu víc říct, prostě Top.


A jsme u konce prvních TopFlop produktů a já plně doufám, že se vám líbily. Dejte vědět jestli se vám Top or Flop líbí a mějte se krásně! 

Žádné komentáře:

Okomentovat