středa 28. srpna 2013

Spotřebováno | Srpen 2013

Tak dneska se vrhneme do prvních spotřebovaných produktů. Mám tady krásnou tašku z Chorvatska do které budu produkty shromažďovat. Nezaručím, že budou spotřebované produkty každý měsíc, protože zas tolik toho nespotřebuji. Tentokrát odešlo do kosmetického nebe celkem 5 produktů a 2 vzorečky. Tak se na ně pojďme podívat.

První pošlu do kosmetického nebe vzorek šamponu od L'Oreal  Elseve Arginine resist x3. Má to být posilující šampon, ale že by dělal nějakou extra službu pro moje vlasy to moc ne. Trošku možná sice vlasy posílil, ale jinak nic extra. Věřím, že pro ty z vás kdo nemáte strašně moc vysušené vlasy jako já bude super, ale jak jsem už psala mě ne každý šampon pomůže. Vzorek měl 10ml a já jsem ho dostala z DM. Obálky s těmito vzorky chodily všem kdo má kartu do DMka.

Dál se loučím s dalším vzorkem a tentokrát to je Nude magique BB cream od L'Oreal. Odtsín je Medium skin, tedy pro střední odstín pleti. Já sice mám střední odstín pleti, ale u tohohle BB creamu bych snesla i nejsvětlejší, protože je strašně tmavý. Možná teď když jsem opálená tak bych ho unosila, ale jinak ne. Přišel zase v té obálce z DM a měl 1ml. 

Pak je tu jedna stoletá věc a to pudr od Amicy. Amicu jsem si kupovala, když jsem se začínala líčit, ale musím říct, že to byl super pudr a přemýšlím, že se k němu možná vrátím. Já ho kupovala v drogerii Teta a stál okolo 70,- Kč. Odstín jsem měla č.7. Jestli ho někde uvidíte tak ho klidně vyzkoušejte.

Teď něco málo z pečující kosmetiky. Mám tu hydratační péči od Balei s grepem. Stála mě někde ve výprodeji 5,- Kč. Je to malé balení 8ml, ale myslím si, že pomohla. Nevím jestli se vyrábí ve velkém, ale asi jo. Jestli někdo máte suchou pleť tak jděte do ní.

A teď se jdu rozloučit s laky. První lak je od Essence Colour&Go v odstínu 105 Party princess. Je to krásná růžová se třpytkami a na nehtech vypadala vždy božsky, ale bohužel vyschla a změnila konzistenci a nedá se s ní už lakovat. Někdo má s těmi novými laky problém, ale mě vyhovují. Lak má 8ml a dá se koupit za 40,- Kč.

A ještě jedna Essence. Opět je to Colour&Go, ale ten starší. Odstín je to 39 Lime up. Odstín už se pod tímhle názvem nevyrábí, ale místo něj je tuším 138 LOL. Byla to krásná zeleno-žluto-limetková barvička. Tenhle lak mě stál ještě původních 30,- Kč a měl 5ml.

No a posledním lakem je poslední dobou hodně propíraná Colorama od Maybelline. Všichni jí mají hrozně oblíbenou a říkají jak dlouho vydrží, že kryje ve dvou vrstvách. Asi hodně lidí naštvu, ale mě tak hrozně úžasná nepříjde. Na nehtech mi vydržela asi 3 dny a vrstvy jsem musela dát 3-4. Co se týče barvy tak ta moje byla krásná mintgreen a proto jsem si ji taky kupovala a je to odstín 214. Pravda je, že mě to trošku mrzí, že jsme se neskamarádily, protože ty barvy jsou opravdu krásné. 

Tak to je vše. Produkty jsem hezky poslala do zaslouženého nebe a já doufám, že se článek líbil. Jako vždycky užívejte poslední dny prázdnin, protože se nám zkracují jako blesk. Mějte se krásně!


  











Žádné komentáře:

Okomentovat