středa 7. srpna 2013

Makeup do Chorvatska 2013

Dneska odjíždím do Chorvatska! Napadlo mě udělat článek o tom jaký si s sebou beru makeup. Když se na to tak koukám tak mi přijde, že jsem to přece jen trošku přehnala, přece jen jedu k moři. Dekorativky jsem si vzala určitě hodně, ale s množstvím pečující kosmetiky jsem spokojená. Inu jde se na to. Začnu teda tou dekorativní kosmetikou.


  1. Essence Mattyfying compact powder - Tenhle pudr si beru, protože je trošku tmavší a na mojí opálenou pleť je tak akorát a druhá věc je, že si nechci vyplácat Stay Matte od Rimmel.
  2. Essence Quattro eyeshadow - Paletku mám v odstínu 08 Wood you mind?. Na dovolenou se mnou jede, protože se  i s těmihle čtyřmi stíny dá mnohé vytvořit.
  3. Catrice Allround concealer - Prostě korektory. Tuhle paletku si beru, protože je malá a máte v ní všechno co potřebujete. Ideální na cesty.
  4. Catrice gel eyeliner - Linky mi prostě nesmí chybět. Tyhle jsou v odstínu 010 Black Jack with Jack Black. 
  5. Maybelline Color Tattoo - Víte, že jsou to moji miláčci a tak beru celou rodinu. Odstíny jsou 05 Eternal gold, 20 Turqouise forever, 87 Mauve crush a 65 Pink gold.
  6. Balea Lovely Rasberry lip balm - Na slunci se mi vždycky strašně vysuší rty a tak musím mít balzám vždy po ruce.
  7. Essence Stay All Day - Další krémovky tentokrát bronzové od Essence. Byly to moje úplně první krémovky, ale mám je už hrozně dlouho. Je to odstín 01 Copy right.
  8. A jeden obyčejný stín od Essence. Je to taková středně hnědá se třpytkami. Odstín 06 Metropolitan.
  9. Rtěnka od Maybelline Popstick v odstínu 080 Cherry pop. Jinak si s sebou beru ještě 3 další rtěnky, ale ty jsem nestihla vyfotit.
  10. Miss Sporty So matte perfect stay concealer - Můj (ne)oblíbený korektor. Prostě zase na zakrytí nedokonalostí.
  11. A poslední řasenka. Já si beru the Rocket od Maybelline.

  1. Odličovací ubrousky Alterra - Odličovat by se mělo ne?
  2. Balea Young hydratační péče - Ze slunce se mi dělají na tváři suchá místa a tak mám tenhle miniaturní krém, který je na to super.
  3. Nivea Soft - Další krém na suchá místa.
  4. Laura Bogatti Kiss - Parfém, který není značkový, ale je to krásná letní vůně.
  5. Rexona Girl Beauty - Deodorant je taky nezbytnost.
  1. Na vlasy si beru šampon a kondicionér od Garnier Ultra Doux Provence, protože jak jsem psala v recenzi je na mé vlasy nejlepší
  2. Slaná voda vysušuje a tak mám s sebou i kokosový olej
A štětce si beru od Essence. Doma mám jiné a tyhle mám jako cestovní, protože takhle pět štětců mi na cesty stačí.

No a to je všechen makeup na cesty. Co by jste si vzaly a nevzaly na dovolenou vy?





Žádné komentáře:

Okomentovat