pondělí 19. srpna 2013

Drogerkové značky (můj názor, zkušenosti, doporučení)

Miluju drogerkovou kosmetiku. Je pro mě cenově dostupná a dají se tam určitě najít dobré produkty ať už je to dekorativka nebo pečující kosmetika. V tomto článku vám zdělím svůj názor na tyto značky. Které kupuji ráda a které naopak přehlížím. Zaměřila jsem se jak na značky v drogerii DM tak v drogerii Rossmann.

Essence
Essence je moje hodně oblíbená značka. Mám od ní snad nejvíc věcí. Jediné co mě zas tak nebere jsou limitky. Ty mě moc neberou, ale teď se těším na novinky Celkově Essence je pro holky co s makeupem začínají dobrá, cenově dostupná a tím, že má i štětce tak ji mohu pro začátečníky doporučit, protože ve stojanu Essence najdete vše co do začátku potřebujete. Zkušenosti s Essence mám jen dobré, takže vřele doporučuji jak pro holky co začínají tak i pro ty co už jsou v makeupu zběhlé. 

Miss Sporty
Téhle značce nevěřím  a dost mě zklamala. Od Miss Sporty mám BB cream,  pudr, korektor, řasenku a lesk. Kromě řasenky a lesku to bylo všechno naprostá katastrofa. Věci od Miss Sporty na pleť jsou naprosto katastrofální a nikdy víc. Docela mě mrzí, že mě Miss Sporty tak zklamala. Když se občas do toho stojanu kouknu tak bych našla i pár věcí co by se mi líbily, ale bojím se dalšího zklamání. Cena produktů Miss Sporty je taky dobrá, ale prostě věci na pleť ne!

S-He
Od S-He mám jenom jeden lak, ale byl celkem fajn. S-He nekupuji, protože mi přijde podobná jako Miss Sporty akorát s jinými cenami. U S-He se mi vůbec nelíbí design produktů je to všechno takové hranaté a mě se to zkrátka nelíbí. Chci od S-He něco vyzkoušet, ale pořád se k tomu nějak nemám. S-He je cenově tak do 150,- Kč což pořád ještě jde. Bohužel neřeknu jaké jsou produkty, třeba časem.





Dermacol
Od Dermacolu mám rtěnku a nic víc, ale ta rtěnka je bombová. Dermacol a jeho nabídka mě hrozně láká, protože si myslím že to za ty peníze stojí. Dermacol má úplně bombové otevírání rtěnek na takový ten click systém a to mě příjde úplně boží. Dermacol se dá sehnat do 300,- Kč víc to určitě není. Chtěla bych si koupit Dermacol MakeUp Cover, ale pořád se nějak rozmýšlím. Dermacol za mě určitě ano.

Rimmel
Rimmel se mi dostal do ruky poprvé na Vánoce. Konkrétně to byla řasenka Scandal Eyes, tužka na oči a odličovač. Za pár měsíců přibyla rtěnka. No a se všemi těmito produkty jsem nadmíru spokojená. Rimmel je podle mě levná a dobrá značka. Já sama moc Rimmel nekupuji. Nějak mě ty produkty netáhnou, ale už dlouho toužím po rtěnce Kate Moss. Rimmel se dá určitě sehnat do 250,- Kč. Za sebe jedině doporučuji.

Maybelline
Určitě víte, že stíny Color Tattoo od Maybelline jsou mojí láskou a že na ně nedám dopustit. Kromě čtyř Color Tattoo od Maybelline vlastním ještě dvě řasenky a tři rtěnky. Maybelline se stává pomalu mojí láskou. Produkty Maybelline jsou podle mě kvalita za skvělou cenu a můžete si vybírat, protože sortiment je opravdu velký. Opět se dá sehnat do 300,- Kč a to není tak strašná cena a produkty za to stojí.




Astor, Max Factor, L'Oréal


Tyto značky jsem dala do sebe, protože od nich nic nemám a nemám potřebu si to kupovat. Příjde mi to zbytečně drahé. Lesk za 269,- Kč jako fakt? To pardon, ale za tu cenu si můžu koupit lesků třeba i 5. Za mě ne, nekupovat.





Gabriella Salvete
Od Gabriely Salvete nic nemá, ale v poslední době je velké bum okolo pískových laků Stars Enamel. Ceny Gabriely Salvete jsou příjemné do 200,- Kč určitě. Bohužel k ní nemohu nic říct. Třeba časem.

New York Color
Od NYC můžu doporučit laky. Mají super barvy a docela i vydrží. Jinak nic nemám od NYC. Nelíbí se mi totiž stejně jako u S-He balení. Je to takové plastové všechno a rtěnky jsou s průhlednými víčky a tomu já neholduji. Ceny jsou do 150,- Kč.


Catrice
Od Catrice mám linky, korektory a stín. Produkty jsou super a za ty ceny je to prostě bomba. Catrice seženete snad pouze v drogerii Rossmann. Ceny jsou do 200,- Kč. Určitě můžu doporučit linky od Catrice. Jsou dobře pigmentované, balení je obří a to doslova. Stojí asi 114,- Kč. Chci od catrice vyzkoušet rtěnky a laky. Catrice má mimo jiné i super názvy produktů třeba ten můj stín se jmenuje John Lemon. Určitě za sebe mohu Catrice jen doporučit a jděte do ní.

Drogerkové značky máme za sebou. Zajímalo by mě jaká je vaše nej značka z drogerky. Jinak se mějte fajn a užívejte prázdniny co nejvíc můžete.







Žádné komentáře:

Okomentovat