čtvrtek 1. srpna 2013

Everyday MakeUp routine

Dnes vám ukážu svojí každodenní makeupovou rutinu. Nepoužívám toho moc, ale jsou to takové ty výrobky bez kterých bych nepřežila. Samozřejmě bych bez nich přežila, ale víte jak to myslim. Produkty jsem vybírala ty co teď momentálně používám.


Miss Sporty So Matte Perfect Stay concealer - Ač mi tenhle korektor nesedí a je strašně oranžový tak jsem pro něj v mojí denní rutině našla místo. Používám ho na některé nedostatky, které se nedají skrýt normálním korektorem.
Catrice Allround Concealer - Tahle paletka korektorů je naprosto úžasná. Máte v ní všechno co potřebujete a nemusíte tahat tunu korektorů. Jen mi trošku vadí, že jí mám asi 2 měsíce a ten střední korektor už dochází, ale jinak je úžasná a nemůžu si ji vynachválit.
Rimmel Stay Matte - Nejlepší pudr co jsem kdy vyzkoušela. Předrčil i můj oblíbený od Essence. Je sice trošku dražší, ale za tu cenu stojí. Vydrží nezkutečně dlouho u toho od Essence jsem už po 3 měsících většinou dojížděla okraje a tenhle tam pořád je. Super.
Maybelline the Rocket volume express - Není to vždy tahle řasenka, ale momentálně ji používám asi nejvíc a celkové mám řasenky od Maybelline ráda. Mezi mojí rutinu, ale patří další tři řasenky. Já bych bez řasenky asi nevyšla. Tuhle jsem vybrala proto, že je na moje řasy úžasná.

Jak jste si všimli moje každodenní rutina nezahrnuje moc věcí, ale já si s tím vystačím. Mějte se krásně!


Žádné komentáře:

Okomentovat