pondělí 29. července 2013

Recenze | Garnier Ultra Doux Provence

O těhlech šamponech jste už určitě slyšeli. U nás v drogeriích už jsou poměrně dlouho, ale já je většinou přehlížela. Osobně mám s vlasy velký problém.Vlasy mám strašně suché a tím, že je ještě žehlím tak jsou ještě suší. Šamponů jsem vyzkoušela už hodně, zkoušela jsem i takové značky jako Syoss, ale nějak to nikdy nebylo ono a s vlasy mi to zas tolik neudělalo. K těmhle šamponům jsem přišla tak, že mamka kupovala sestře šampon a koupila tenhle a vlasy měla po tom nádherné. Má sice jiný tip vlasů, ale strašně jí to pomohlo a tak jsem si řekla, že je vyzkouším. Šampony se vyrábí ve třech variantách a to levandule a růže pro normální vlasy bez lesku, meruňka a mandle pro vlasy se sklonem k vysušování a oliva a rozmarýn pro normální vlasy. Z téže řady pro stejné tipy vlasů jsou i kondicionéry. Cenu jsem čekala kolem 100,- Kč za šampon. Byla jsem si pro ně v drogerii DM a tam zrovna měli akci na velké balení tohoto šamponu, vyrábí se totiž menší a větší 200 a 400 ml. Kondicionéry jsou pouze v jedné velikosti. No a teda měli na ně akci a velké balení šamponu stálo asi 85,- Kč a kondicionér kolem 50,- Kč. Úplně úžasná cena. Tak tedy nastal den D, šla jsem si poprvé umýt vlasy tímto šamponem. Vůně toho šamponu je nádherná, opravdu z toho cítím meruňky a trošku i ty mandle a u toho levandulového co má sestra je vůně stejně úžasná. Vlasy mi po meruňkách voněli ještě asi 3 dny, ale k výsledku. Vlasy jsem teda nejdřív umyla šamponem a následně kondicionérem. Nikdy jsem ještě neměla tak nádherné vlasy jako po tomhle šamponu. Myslím si, že tenhle šampon a kondicionér je sehraná dvojka na suché vlasy. Vlasy jsem měla hned takové vyživenější a na dotek jemnější, vy co máte suché vlasy asi víte jak jsou ty vlasy takové nepříjemné na dotek a teď pozor! Vlasy zůstaly krásné i po vyžehlení, což se mě moc nestává. Upřímně mě mrzí, že z této řady nevyrábí třeba ještě masku, protože je výborná. Šampon a kondicionér můžu jen doporučit a určitě to není špatná volba. Myslím, že těch 150,- Kč se určitě vyplatí investovat. Za mě tomuhle šamponu dávám palec na horu a určitě až mi dojde tak poběžím pro nový.
Obchod: DM
Cena: šampon asi 85,- a kondicionér asi 50,- 


Žádné komentáře:

Okomentovat