středa 24. července 2013

Colors of rainbow TAG

Mám tu pro vás první TAG a to Colors of rainbow nebo barvy duhy. S tímhle TAGem se asi před měsícem strhla hrozná lavina a tak teď když už to trochu opadlo tak ho udělám i já. Myslím, že víte o co v tomto TAGu jde, ale pro ty co to neví tak jde o to, že ke každé barvě duhy ukážete jeden nebo více produktů téže barvy. TAG jsem pojala hlavně kosmeticky, takže v něm neukazuji oblečení, boty atd. Snad se bude TAG líbit.

Červená

  1. První jsem vybrala štětec na tvářenku od Essence. Štětec je krásně jemný a tvářenka se s ním nanáší dobře. Štětiny jsou na fotce růžové, ale jinak jsou červené. Štětec je takový menší, takže je vhodný i na cestovaní.
  2. Jako druhou věc jsem vybrala voňavku od Playboy Play it rock. V létě jí moc nepoužívám, protože je taková hodně kořeněná takže je pro mě lepší spíš na zimu, ale občas se s ní navoním i  v létě.

Oranžová

  1. U oranžové jsem jako první vybrala řasenku od Rimmel Scandal Eyes. Tahle řasenka je naprosto výborná, protože řasy ani moc neslepí a hezky rozčeše navíc je za výbornou cenu.
  2. A druhá věc je  lak na nehty od značky SHC, který jsem koupila u vietnamců za pár korun. Strašně se mi líbí jeho barva. Spíš než oranžová je to taková měděná, ale je naprosto báječná.

Žlutá

  1. Spíš než žlutou jsem sem dala zlatou. První je lak od Essence, který vypadá na nehtech božsky. Jsou to spíš třpytky s různými odlesky, ale hlavní barva je zlatá. Tenhle lak jsem si zamilovala a určitě si ho koupím znovu.
  2. Dál jsem vybrala Color Tattoo od Maybelline v odstínu Eternal gold. Tyhle stíny se umí tak báječně lesknout na sluníčku to je úplně WOW! Miluju tyhle stíny a milovat nepřestanu.

Zelená

  1. Tady jsem vybrala spíš pečující věci. Tenhle odlakovač s vůní kiwi je báječnej. Když si odlakujete nehty opravdu to potom voní po kiwi a nesmrdí to. Sama jsem tomu nevěřila, ale fungovalo to. Myslím, že si začnu kupovat tenhle až mi dojde, protože potom nemám v celém pokoji smrad.
  2. Potom jsem šáhla po toneru od Ziaji. Chtěla jsem něco na dočištění pleti a vzala jsem tohle. Tenhle toner dokáže opravdu dobře vyčistit z pleti zbytky makeupu a špíny a ani jsem od něj tolik nečekala. Ziaje jsem moc nevěřila, protože přece jen je to polská kosmetika, ale překvapila mě.

Modrá

  1. Tady jsem to vzala v duchu Maybelline. Vzala jsem tuhle řasenku the Rocket se kteoru jsem maximálně spokojená. Má super kartáček a na moje řasy je úplně super. Řasenku vám jen a jen doporučuju, protože udělá super službu.
  2. Potom tu jsou zase Color Tattoo a to v odstínu Turquoise forever a Mauve crush. Prostě zase jsou úplně boží a miluju je co víc k tomu říct.

Fialová

  1. U poslední barvičky jsem jako první vybrala tělové mléko, které bylo k parfému od Avril Lavigne Forbidden Rose. Mléko voní stejně jako ten parfém, který už bohužel nemám. Vůně je to krásná a když se tím večer namažete ráno je ta vůně ještě cítit. 
  2. Tohle byla úplně moje první rtěnka a je to rtěnka od Rimmel Hydra renew v odtsínu Amethyst shimmer. Není to úplně rtěnka na každodenní nošení, ale když se dobře zkombinuje tak se dá nosit úplně normálně.
  3. A poslední tu mám pigment od Essence z limtky Twilight Breaking dawn. Pigment je v odstínu Alice had a vision again a na tom pigmentu je zvláštní, že vypadá v kelímku černě, ale pak hází úžasné fialové odlesky. Prostě super.
Tak a to by byl celý TAG a já doufám, že se vám aspoň trošičku líbil no a mějte se krásně. 







Žádné komentáře:

Okomentovat