neděle 21. července 2013

Zombie makeup

Občas se stane, že večer nemám co dělat a tak se začnu líčit a zkoušet nové věci, ale tentokrát jsem dostala chuť na něco šíleného. Inspirovala jsem se písničkou od Lucie Vondráčkové Zombie. Lucka v tom klipu není nalíčená jako zombie, ale ta písnička je úžasná, doporučuju si ji poslechnou, a řekla jsem si, že když není ona nalíčená jako zombie, že bych to mohla zkusit já. Za sebe musím říct, že na to že jsem amatér je to docela dobrý. Nepoužívala jsem ani latex ani umělou krev. Vytvořila jsem si takovou barevnou pastu z červené tvářenky, kterou jsem nepoužívala a ze zbytku nějakého krému, abych vytvořila efekt masa. Jako krev jsem použila červený lip tint. Efekt kůže jsem vytvořila pomocí korektoru, makeupu a papírových utěrek. Fotku jsem trošku upravila ve Photshopu, ale jen lehce. Trošku jsem ztmavila tu krev a zvýraznila kruhy pod očima. Amatér jsem i co se Photoshopu týče, takže to není nic moc. Myslím si, že tohle líčení by se v budoucnu dalo použít na nějakou párty např. Halloweenskou. CO se týče doby tvoření tak to trvalo asi 20 minut, možná víc možná míň.

Upřímně jsem po tomhle makeup dostala chuť zkoušet i jiné takové makeupy, takže se tu třeba časem objeví i další podobné makeupy. Určitě napiště váš názor, jak vám to připadá a jestli už jste někdy něco takového zkoušeli. Mějte se krásně!

POUŽITÉ PRODUKTY:
Miss Sporty Morning Baby BB cream (002 Beach radiance) [Teta, 79,-]
Essence Match2Cover concealer [Dm, 59,-]
Essence Class of 2013 lip tint (02 Ready for rush week?) [Dm, 29,-]
Essence Ready for Boarding eyeshadow palette (01 Beauty on tour) [Dm, 49,-]


Žádné komentáře:

Okomentovat