pondělí 22. července 2013

Limitovaná kolekce Essence Tribal summer

Dnes vám chci představit další limitovanou kolekci od Essence, která by se měla do drogerii dostat v srpnu. Kolekce nese název Tribal summer. Kolekce mě celkem zaujala a myslím si, že by něco stálo za koupi. Kolekce se nese v takovém aztéckém stylu a je hodně barevná a to se mi líbí. Kolekce je designem ispirovaná takzvaným tribal vzorem podle kterého má i název

Bronzující pudr
Tenhle bronzer má krásný design, ale já bronzery moc nepoužívám, takže tohle nebude zrovna věc kterou bych si běžela koupit, ale je hezký. Má obsahovat jemné třpytky. Pudr je zdobený již zmiňovaným tribal vzorem. Bronzer se prodává v jednom odstínu a to 01 Inti inka.

Matující papírky
Myslím, že tohle asi znáte. Matující papírky mají za úkol odsát z pleti přebytečnou mastnotu a zmatovat ji. Já mastnou pleť nemám a kupovat si to nebudu. V balení je 50 papírků. Papírky jsou v provedení 01 Matte me pacha tulum.
Tekutá tvářenka
Tekuté tvářenky mě osobně neberou a mám radši pudrové a ani tahle mě moc nevzala. Navíc ani nevím jaký má odstín, protože swatch jsem nenašla. Jestli bude tak růžová jako je tuba tak nevím, potrpím si spíš na takové přirozenější. Tvářenka může být ovšem hezká a je dostupná v odstínu 01 Waka waka.
Laky na nehty
Konečně něco pro mě. Laky na nehty v limitkách se mi většinou líbí, ale nikdy jsem si žádný nekoupila. V téhle kolekci mě zaujali všechny. Všech pět si asi nekoupím, ale kdybych si měla vybrat tak vezmu ten béžový, žlutý a asi i ten fialový. Ovšem kdybych měla vzít jen jeden vezmu béžový. Laky jsou teda v pěti odstíne a to 01 Waka waka, 02 Inti inka, 03 Ta-la-ra, 04 Tipi-ya-yeah a 05 Na-rock. Nevím jaký odstín je ke kterému laku, ale doufám, že se u mě doma ocitne aspoň ten béžový.
Zdobící laky
Zdobící laky nejsou rozhodně nic pro mě, protože nemám nervy na to zdobit nehty. Laky jsou tři a jsou v sadě. Je tam teda černý, růžový a žlutý. Kdyby už jsem si měla koupit laky takových barev tak si koupím radši laky, které jsou v téhle kolekci, protože mají stejné barvy. Sada má označení 01 Aztecs ceremony.
Pigmenty
Pigmenty jsou krásná věc, ale nepraktická. Nepraktická proto, že se vždycky všude rozpráší teda aspoň mě. Jinak barvičky jsou krásné, ale z důvodu mé nešikovnosti si je asi nekoupím. Nejhezčí je ten zlatý a světlý pigment. Odstíny jsou 01 Na-rock, 02 Waka waka, 03 Inti inka a 04 Copper earth.

Rtěnky
K rtěnkám nemám slov. Rtěnky jsou krásné mají krásné barvy a prostě jsou úžasný. Rtěnky mají názvy 01 Na-rock a 02 Waka waka. Já bych brala obě dvě hned.
Příčesky
Upřímně mě tyhle blbinky v limitkách neberou, takže tohle určitě nekoupím.
A co vy? Máte zálusk na něco z této limitky? 





Žádné komentáře:

Okomentovat