pátek 19. července 2013

Maybelline Color Tattoo pure pigments

Maybelline nám přichystal další novinku a tou jsou Color Tattoo pigmenty. Určitě všichni znáte stíny Color Tattoo, já osobně je miluju a nemám jim co vytknout. Upřímně mě mrzí, že se většina produktů od Maybelline se k nám nedostane např. Baby lips a nebo metalické Color Tattoo, ale pozor tyhle pigmenty se k nám dostanou! Pigmenty by se k nám měli dostat na konci léta konkrétně asi srpen až září, takže obcházejte drogerky. Pigmenty mají u našich ''kamarádek'' v USA 12 odstínů, kolik se jich dostane k nám netuším, ale určitě to nebudou všechny, protože ani stíny Color Tattoo tu nemáme všechny. Nic méně tu mám apoň malou ukázku odstínů. Mě se odstíny moc líbí a přijdou mi zajímavé. Já určitě musím mít ten zlatý a bronzový.

Upřímně ''kamarádkám'' v Americe závidím a pevně doufám, že sem do ČR opravdu přijdou a Maybelline mě ani ostatní nezklame. Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat