neděle 28. července 2013

Účesy pro horký letní den

Znáte to. Venku je horko a vám se nechtějí nosit rozpuštěné vlasy, protože je vám potom hrozné horko. Mám pro vás tipy na 3 jednoduché účesy, které jsou vhodně právě do takových dní a taky vhodné pro lidi, kteří mají suché, krepaté a nepoddajné vlasy. K vytvoření všech účesů je potřeba pouze gumička a 2-3 pinetky. Vybrala jsem takové účesy, které se dají vytvořit do 5 minut a já je nosím, když jsem líná si vyžehlit vlasy a nebo když pospíchám.


 První účes je culík na stranu. Není na tom nic těžkého prostě svážete culík na stranu a máte to. Já jelikož jsem dřív měla ustřiženou ofinu na patku tak ještě musím zajistit vlasy pinetkou. Účes je opravdu jeden z nejjednoduších a máte ho během minuty hotový. Já si culík dělám, když nemám čas si vlasy žehlit, ale pořád jsou ještě trochu rovné.


Když už jsou moje vlasy takové, že už jsou hodně zkroucené tak je většinou vážu to copu a opět na stranu. Zabere to sice víc času než ten culík, ale mě se to hrozně líbí. Navíc když vlasy z copu vypletu jsou hezky zvlněné. Tenhle cop na stranu je do vedra ještě lepší než culík.


Tohle je do vedra ovšem úplně nejlepší. Je to normální drdol, akorát se posadí trošku výš. Pokud máte hodně vlasů tak nebudete potřebovat ani vycpávku. Já vycpávku do drdolu používám občas jinak vlasy obvykle dám do drdolu bez vycpávky. Tenhle účes nosím poměrně často ve vedru a nosím ho i doma.




Žádné komentáře:

Okomentovat