středa 17. července 2013

Nová prodejna Inglot v Centrum Černý Most

Inglot otevřel 14.7. novou prodejnu v Centrum Černý Most! Pro mě je to skvělá zpráva, protože do Prahy jezdím za babičkou a přijíždím autobusem vždy na Černý Most a do Inglotu se chci podívat už dlouho. Inglot už má sice jednu prodejnu v Praze na Chodově, ale tu když jsem v Praze mám trochu z ruky a takhle mám konečně možnost se do Inglotu podívat. Inglot nemá na Černém Mostě prodejnu, ale spíš takový stánek, který se nachází kousek od Orsaye. Když přicházíte vchodem od metra tak se dejte do prava a je to myslím 2 nebo 3 stánek. Omlouvám se jestli se pletu, ale nebyla jsem tam a tak nemám ani fotky. Jestli chcete vidět fotky stánku koukněte se sem. Mám pro vás mapku na které je vyznačené, kde by se měl stánek nacházet. Berte ohled na to, že jsem tam nebyla a tím pádem se můžu plést. Mějte se krásně a dejte mi vědět jestli už jste nový stánek Inglotu navštívili.


Žádné komentáře:

Okomentovat