pátek 26. července 2013

Postřehy z nákupů #1

Napadlo mě, že bych mohla založit takový tip článků co by se jmenoval Postřehy z nákupů. Bylo by to o tom, že když jdu nakupovat a uvidím něco zajímavého tak vám o tom prostřednictvím článku dám vědět. Dneska jsem se vydala do DMka a tak vám zdělím zajímavosti, které by možná stáli za povšimnutí. Upozorňuji předem, že sem nefotila fotky, protože je mi to takový blbí fotit v obchodě. Třeba se k tomu časem odhodlám, ale jdem na ty zajímavosti. První takovou je kolekce od Essence Girls on tour. O téhle limitce ani nevím, že měla být. Asi by mi nevadilo, kdyby jsem tuhle limitku nestihla, protože mě nijak neuchvátila a přijde mi, že je hodně podobná limitce z minulého roku Ready for Boarding. Design této limitky je krásný, ale výrobky nic moc pro mě.

Další novinkou jsou neonové laky od Dermacol. Všimla jsem si, že stojí 40,- Kč a tak mě to donutilo nad nimi zapřemýšlet, ale když jsem je vytáhla ze stojanu a viděla velikost toho laku tak mi přišel dost malý. Nevím objem, ale jsou to prostě takové mini laky. Nicméně řekla jsem si, že než dát 40,- Kč za malý lak jenom kvůli tomu, že je neonový tak si radši koupim Coloramu od Maybelline, která má tak neonové barvy, je větší a stojí stejně. Barva laků byli krásné, ale to balení bylo hodně malé a s mojí šikovností by byl tak na jedno nalakování.

Další je řasenka od Max Factor. Cenu jsem si nevšimla, ale míň než 250,- to určitě nebude. Kartáček vypadá zajímavě, ale nemám nějak touhu kupovat si ji. Ceny Max Factoru mi přijdou dost předražené.

Tak jsem vám asi už řekla všechno co jsem vám chtěla říct. Máte i vy nějaké postřehy? Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat