neděle 14. července 2013

25 faktů o mě

Takže je tu první článek který bude o něčem a to je 25 faktů o mě. Řekla jsem si, že mě aspoň trochu poznáte a tak. Takže se nebudu zdržovat a jdu rovnou na to.

  1. Jmenuji se Tereza
  2. Narodila jsem se 14.6. 2000
  3. Je mi 13
  4. Narodila jsem se v Praze
  5. Momentálně bydlím v menším městě u Liberce
  6. Chtěla bych bydlet v Praze nebo Plzni, ale víc asi v Praze
  7. Mám mladší sestru
  8. Pořád nemám moc jasno na který střední školu půjdu
  9. Chci se podívat do Ameriky
  10. Baví mě lyžování
  11. Už 5 let jezdím každou zimu lyžovat do Francie
  12. Bojím se smrti
  13. Žehlím si vlasy
  14. Ještě nikdy jsem si nic nekoupila v Sephoře, MACu ani Inglotu
  15. Chci jít do Sephory, MACu a Inglotu
  16. Nikdy jsem si nekoupila nic z limitky od Essence, protože mi přijdou limitky předražené
  17. Neumím šetřit
  18. Musím si poslechnout aspoň jednu písničku denně, bez hudby nežiju
  19. Chci jít na koncert Mandrage a Avril Lavigne
  20. Chci zhubnout
  21. Chtěla bych umět Francouzky
  22. Nenávidím školu
  23. Pomalu propadám kosmetice Maybelline
  24. Nutně potřebuju korálovou rtěnku
  25. Dala jsem dohromady všechny fakty a jsem na sebe hrdá

Žádné komentáře:

Okomentovat