čtvrtek 15. srpna 2013

Moje kosmetické lenosti

Jsem lenoch přiznávám. Líní jsme občas všichni a dnešní článek bude také o lenosti. Konkrétně o mé lenosti v kosmetickém odvětí. Všichni jsme občas na něco v tomto odvětí líní. Našla jsem si čtyři věci ve kterých vážně nejsem z důvodu lenosti ukázková. Věřím, že v tom nejsem sama. Jdem na moje lenosti!

Mytí štětců
Tohle považuji za svoji největší lenost. Naposled jsem myla štětce někde před dvěma měsíci i když teď už jsou čerstvě umyté, ale jinak jsem schopná je nechat i čtvrt roku špinavé. Ano, jsem prase. Znám hodně lidí, kterým se štětce nechtějí mýt štětce jednou za týden, takže v tom aspoň nejsem sama.

Čištění pleti
Sice doma mám nějaké produkty na čištění pleti, ale prostě to nedělám. Mělo by se to dělat, protože pak se vám pleť zanese vším možným, ale upřímně. Já chodím spát teď o prázdninách třeba ve dvě ráno a komu by se ve dvě ráno chtěla ještě čistit pleť?! A ani tak to nedělám, jsem strašná.

Odličování
Jak už jsem psala u čištění pleti, komu by se chtělo ve dvě ráno odličovat?! To, že bych se neodličovala nedělám moc často, ale většinou mě to probleskne hlavou a vzpomenu si, že bych se měla odlíčit.

Tvářenka
Teď asi většinu překvapím, ale ze své lenosti vynechávám i tvářenku. Jo, sice se s ní dodává obličeji barva, ale já jsem prostě líná se ráno ještě dělat s tvářenkou. Tvářenka tedy nepatří mezi moji každodenní rutinu-

Mazání krémem
Měl by se sice každý večer namazat obličej krémem, ale moje lenost nezná hranice. Tady to večerní čištění a vyživování pleti jde opravdu mimo mě. Mám v plánu s tím začít, ale znáte to, sliby chyby.

To by bylo TOP 5 mých kosmetických leností a mě by zajímalo jestli jste v něčem stejní jako já. Aspoň, že jsem ještě nezlenivěla na psaní článku a snad k tomu ani nedojde. Tak se mějte a nebuďte líní.



Žádné komentáře:

Okomentovat