neděle 11. srpna 2013

Tričko 3x jinak

Miluju multifunkční věci a to se týká i tohohle trička. Je to takové to volné tričko, které se nejčastěji nosí na jedno rameno, já tomu říkám na šikmo. V tomhle článku vám chci ukázat jak to je vlastně multifunkční kousek oblečení a mé tři způsoby na které se dá nosit.

Na šikmo
Takhle se nosí ty trička nejčastěji a i já to tak nosím nejčastěji. Já mám tohle triko docela hodně volné a tak pod to nosím ještě tílko. Podle mě je tento styl nošení tohoto trička hezký. Líbí se mi, je to takové hrozně slušivé a hodně to vidím na lidech v mém okolí. Je to asi nejčastější styl nošnení.

Pod ramena
Takhle to taky na mnoha lidech vidím. Je to podle mě taky hodně slušivé, ale nesmíte mít tričko moc volné. Dávejte si akorát pozor když je velké horko a tudíž agresivní slunce, aby jste si nespálily ramena. Na druhou stranu je to krásně vzdušné.

Klasicky
No tak tohle je klasika. Prostě si to oblečete jako normální tričko a můžete to potom nosit i v zimě. Já tomuhle  stylu nošení moc neholduji, spíš těm dvoum předešlím. Na mě to pak vypadá jako když vážím tunu, protože to tričko je samozřejmě volné. Pro mě je to styl nošení, který bych moc nenosila.

Tak a to by bylo asi všechno z dnešního článku o tom kolik outfitů se dá vytvořit s jedním tričkem. Za mě jsou rozhodně nejlepší ty první dva. A jaké se nejvíc líbí vám? Mějte se krásně!




Žádné komentáře:

Okomentovat