neděle 18. srpna 2013

Dream wishlist

Všichni máme sny i já a mám své sny i v kosmetice. Mám pár vysněných věcí, které si asi bohužel ještě dlouho nekoupím, protože nevydělávám a tak je nemám z čeho moc kupovat. Dneska bych vám pár vysněných kousků chtěla ukázat.

Urban Decay Naked
Myslím, že tahle kráska je snem více lidí. Mám doma sice paletku od MakeUp Academy Undressed a to má být dvojče original Naked, ale mít doma Naked jsem nejšťastnější člověk na celém světě. Jenom bych asi nevěděla jestli si vybrat original Naked nebo Naked 2, protože obě jsou dokonalé.

Chanel Illusion d'Ombre
Úžasné, dokonalé krémové stíny. Bohužel moje finance zatím na Chanel jen těžko dostanou. Kdybych mohla tak si koupím všechny. u nás jsou dostupné, ale nevím v kolika odstínech. Kdyby mi někdo řekl vyber si věc od Chanelu zdarma šáhnu po nich. No neříkejte, že nejsou krásné. Nejhezčí je asi zlatá, burgundy a tmavě fialová.
Benefit tvářenky
Další věc na kterou moje finance zatím nedosáhnou. Benefit tvářenky stojí asi 600,- Kč a to je pro mě dost. Jinak barvy jsou překrásné. Myslím si, že i ta pigmentace bude bombová. U benefitu a jejich tvářenek miluju to balení, ta krabička je super nápad. Mám doma tvářenku od W7, která má stejný tip obalu, ale je to okopírované od Benefitu. 

Lancome Hypnose Star
Vybírám zde samé věci, které se ke mě jen tak nedostanou, ale tak pro to je to Dream wishlist a ne jenom wishlist. Další věcičkou na tomhle wishlistu je řasenka od Lancome Hypnose Star. Řasenka mě zaujala hlavně kartáčkem. Má takoví ten konický kartáček a mě se hrozně líbí. Vím, že dvojče téhle řasenky by měla býát řasenka Catrice the Giant. Tu bych si už koupit mohla, protože stojí něco okolo 120,- Kč, ale mít doma Hypnose Star tak se nezlobím.
Štětce Sigma Mrs. Bunny black
Do těchto štětců jsem se od prvního pohledu zamilovala a vím, že je musím mít. Líbí se mi ten design. Ta hnědá s tou bílou vypadají vážně jako králičí srst. Sigma štětce jsou hodně chválené a taky drahé i když ne tolik, ale pro mě zatím drahé jsou. Mám doma štětce od e.l.fu a ty mi zatím nějak stačí, ale tyhle budou jednou moje.

A to je celý můj snový wishlist plný věcí o kterých se mi může zatím vážně jen zdát. Třeba jednou nějaké věci z tohohle wishlistu na blogu uvidíte, jestli mi ten blog tak dlouho vydrží, ale věřím, že jo. No a jaké máte vy svůj snový wishlist?








Žádné komentáře:

Okomentovat