pondělí 26. srpna 2013

Nákupy | Srpen 2013

Měsíc utekl jako voda a jsou tu další nákupy. Jsem na sebe hrdá, protože stejně jako v červenci jsem se udržela a nenakoupila tunu věcí za miliony. Opět tu mám jen 4 věci. Nákupy jsou čistě drogerkové a jdeme na to.

Vezmu to z leva. Jak víte jela jsem do Prahy a tak jsem si zašla do Rossmannu a zrovna koukám akce 1+1 na Dermacol. Nejdřív jsem si prošla všechny stojany za cílem najít krásnou rtěnku s nádechem do korálova. Nikde nic a tak jsem teda šla k Dermacolu a tam mi padla do oka tahle kráska. Je to ta Lip Seduction rtěnka, která má hodně hydratovat. Odstín je 04 a je to přesně taková barvička jakou jsem si představovala. Ve skutečnosti je hodně poměrně dost do korálova, ale na fotce vypadá hodně do růžova, ale je spíš to oranžova to, líp mi vyfotit nejde. Když jsem ji v té drogerii swatchovala tak mi taky přišla hodně růžová, ale na rtech je krásně do korálova. Co se designu týče tak se mi hrozně líbí. Rtěnka mě stála 99,- Kč.



No a když to byla akce 1+1 tak jsem si logicky musela vybrat i druhou věc. Šáhla jsem po laku s názvem One coat. Na obrázku nevidíte název, protože se mi setřel z etikety a stejně je to s názvem odstínu. Na internetu jsem našla, že je to odstín 125. Mě osobně dost zklamal a asi bych si další nekoupila. Barva je taková hodně sytá modrá se třpytkami. Lak měl původní cenu 49,- Kč já ho dostala zdrama.



Dál jsem vběhla do DMka s tím, že potřebuju balzám na rty a já mám dobrou zkušenost s balzámy od Balei v plechovém kalíšku a tak jsem si koupila tenhle pomerančový a doma mám malinový. Voní jako takové ty pomerančové mentolky jak na nich byl ten lední medvěd. Balzám stál 35,- Kč a vydrží vám hrozně dlouho. Určitě doporučuju koupit si ho. Mimo jiné tyhle balzámy mají slaďounká balení.



Poslední nákup v DMku byly tyhle linky od Maybelline Lasting drama. Důvod proč jsem si je koupila byla sleva na ně. Chtěla jsem je zkusit už dost dávno a teď se naskytla možnost tak jsem po nich šáhla. Barva je krásná sytá černá. Odstín je to 01 Black. Linky stály ve slevě 179,- Kč. Není to málo, ale chtěla jsem to zkusit. K linkám byl i štěteček který je přesně takový jaký jsem si chtěla na linky koupit. Je takový malý a uzoučký, že se s ním dobře kreslí detaily.




A jsme na konci srpnových nákupů. Já se musím ještě jednou pochválit za to, že jsem se ovládla a nevykoupila půl drogerii. Mějte se krásně a užívejte zbytek prázdnin.







Žádné komentáře:

Okomentovat