čtvrtek 22. srpna 2013

Antiwishlist TAG

Ano, zase další TAG. Dneska se jedná o Antiwishlist TAG. Já už jsem psala Dream wishlist a tak dneska bude Antiwishlist.Vybrala jsem jen pár věcí, ale i tak se vám to snad bude líbit. A první věcí je...

Avon, Oriflame
Nemyslím si, že by byli ty produkty špatné i když žádné nemám, ale nemám ráda ten způsob prodeje. Nějak mi prostě nesedí katalogový prodej. A u Avonu když chcete objednávat tak musíte být Avon Lady a mě to prostě nesedí a to samé i s Oriflamem.

Ryor
Mě prostě Ryor neuchvátil a přijde mi, že jsou to produkty spíš pro starší lidi. Výrobky od Ryoru jsou mi prostě hodně vzdálené a nějak mi nesedí.

Garnier Moisture Match
Tyhle krémy přišli na trh asi před 3mi měsíci a fakt mě to neuchvátilo i když jsem o nich dost slyšela a bylo to takové menší bum. Já co jsem četla tak je většina těch krémů na prd a nemám potřebu bežet to koupit.

Dermacol Love Lips
Další věc se kterou bylo mega bum. Na to, že je to jen pigmentovaný balzám, který moc nevydrží tak je to dost drahá sranda. Za balzám dám max. 50,- Kč, ale víc ne a tohle za 80? Je sice hezké že je balzám ve tvaru srdce, ale na rovinu. Radši si koupím Color Whisper od Maybelline, která mi přijde lepší. Vím, že to teď všichni kupují, ale u mě o těhle balzámech asi neuslyšíte.

100% přírodní kosmetika
Přiznejme si to, v každém kosmetickém výrobku je trochu chemie. Mě tady ty BIO blbinky moc neberou a ani je nekupuju. Nikomu to neberu, když to má rád, ale u mě to fakt nevede. Když se mi něco líbí tak si to koupím a ne, že budu koukat na to jestli je to 100% přírodní a když zjistím, že ne tak si to nekoupím.

Tekuté linky
Mám ráda linky ve fixu a gelové, ale tekuté mě nijak zvlášť neoslovily. Přijde mi to, že je to takové, že s mojí šikovnosti by se to brzo rozlilo. Třeba si k nim časem cestu najdu, ale zatím nějak ne.

Lambre
Okolo Lambre byl taky mega bum, který naštěstí už utichl. Lambre si mě teda nezískalo a ani nezíská. Francouzskou kosmetiku mám ráda, ale u Lambre se mi nelíbí ani to balení a celkově mě to prostě nevzalo.

No a to byl Antiwishlist. Vím, že se asi všichni nesejdem s jedním názorem, ale je to čistě můj názor. Tak snad se to aspoň trochu líbilo a mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat